Foutje in mijn forumoverzicht.

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
danny1969
Contacteer:

Foutje in mijn forumoverzicht.

Bericht door danny1969 » 23 okt 2008, 10:49

• Adres van je forum: http://www.gymnasticsforum.be
    Event. modificaties op je forum: portal board3, who is there, ads
    Wanneer ontstond het probleem? pas opgemerkt
    phpBB versie: 3.0.2

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?vollop bezig
    Wat is het probleem?
Ik merk dat er in forumoverzicht iets fout staat zie afbeelding (icon_subscribe)
Afbeelding

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Alvast bedankt, Danny ;)
Verplaatst van 3.0 Support naar 3.0 Stijlen
- Lucas

danny1969
Contacteer:

Re: Foutje in mijn forumoverzicht.

Bericht door danny1969 » 24 okt 2008, 12:39

Gewoon nog even melden dat dit dus te zien is als je als ingelogde gebruiker in een forum gaat. Blijkbaar heb ik ergens (icon_subscribe) dubbel staan.

Ik heb al verschillende zaken bekeken maar echter zonder succes, niemand een idee waar ik deze fout ongeveer zou kunnen vinden?

groetjes, Danny ;)

Tom V
Contacteer:

Bericht door Tom V » 24 okt 2008, 18:18

overall_footer:

Code: Selecteer alles

<!-- IF S_WATCH_FORUM_LINK --><!-- IF S_WATCHING_FORUM -->class="icon-unsubscribe"<!-- ELSE -->class="icon-subscribe"<!-- ENDIF -->><li <!-- IF S_WATCHING_FORUM -->class="icon-unsubscribe"<!-- ELSE -->class="icon-subscribe"<!-- ENDIF -->><a href="{S_WATCH_FORUM_LINK}" title="{S_WATCH_FORUM_TITLE}">{S_WATCH_FORUM_TITLE}</a></li><!-- ENDIF -->
<!-- IF U_WATCH_TOPIC --><!-- IF S_WATCHING_TOPIC -->class="icon-unsubscribe"<!-- ELSE -->class="icon-subscribe"<!-- ENDIF -->><li <!-- IF S_WATCHING_TOPIC -->class="icon-unsubscribe"<!-- ELSE -->class="icon-subscribe"<!-- ENDIF -->><a href="{U_WATCH_TOPIC}" title="{L_WATCH_TOPIC}">{L_WATCH_TOPIC}</a></li><!-- ENDIF -->

vervangen door

Code: Selecteer alles

<!-- IF S_WATCH_FORUM_LINK --><li <!-- IF S_WATCHING_FORUM -->class="icon-unsubscribe"<!-- ELSE -->class="icon-subscribe"<!-- ENDIF -->><a href="{S_WATCH_FORUM_LINK}" title="{S_WATCH_FORUM_TITLE}">{S_WATCH_FORUM_TITLE}</a></li><!-- ENDIF -->
<!-- IF U_WATCH_TOPIC --><li <!-- IF S_WATCHING_TOPIC -->class="icon-unsubscribe"<!-- ELSE -->class="icon-subscribe"<!-- ENDIF -->><a href="{U_WATCH_TOPIC}" title="{L_WATCH_TOPIC}">{L_WATCH_TOPIC}</a></li><!-- ENDIF -->

danny1969
Contacteer:

Bericht door danny1969 » 24 okt 2008, 20:04

:D thnx Dark Inca je bent super ;)

Plaats reactie