Stijlen Tab ACP

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Masterbas
Contacteer:

Stijlen Tab ACP

Bericht door Masterbas » 17 okt 2008, 20:56

• Adres van je forum: http://www.slakkenfocus.co.cc/
    Event. modificaties op je forum: Kan ik niet allemaal gaan opnoemen, een stuk of 20
    Wanneer ontstond het probleem? Nadat ik 2 mods had geinstalleerd met AutoModx (modinstaller), ik dacht dat de laatste Prime Trash Bin en Custom BBcodes Rights waren. Maar het kan ook al eerder gebeurd zijn, aangezien ik nooit op die Tab zit...
    phpBB versie: 3.0.2

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ja mods geïnstalleerd dus
    Wat is het probleem?
Als ik naar mijn ACP ga en op het tab stijlen klik, krijg ik een witte pagina. Ik weet niet waar ik moet kijken enzo dus... Ik kan wat codes posten, of mijn complete PhpBB-installatie doorsturen als iemand dat wil. Hopelijk kan iemand me helpen, alvast bedankt!
Groeten,
Masterbas

Dmeijer13

Re: Stijlen Tab ACP

Bericht door Dmeijer13 » 17 okt 2008, 22:23

Kijk eens naar de modversies... Die mod installer kan je zowiezo eruit gooien, er is geen modinstaller die werkt voor phpBB3 bij mijn weten...

Daarnaast ken ik die andere 2 niet, maar kijk ff de modversie na, krijg je daarna het probleem nog, als je ze hebt gede-installeerd?
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip

Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl

Masterbas
Contacteer:

Bericht door Masterbas » 19 okt 2008, 17:53

Jep... maar zoals ik al zei, het probleem kan goed veel eerder al zijn ontstaan...
En die Modinstaller (AutoModX) werkt toch goed hoor ;) Maar snap je punt dat handmatig installeren beter is!
Groeten,
Masterbas

Masterbas
Contacteer:

Bericht door Masterbas » 22 okt 2008, 15:41

Weet echt niemand iets?
Groeten,
Masterbas

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 22 okt 2008, 15:54

Ik snap sowieso niet hoe jij MODs automatisch geinstalleerd hebt gekregen, AutoMODX? Nog nooit van gehoord, heb je een link? Het kan namelijk best zijn dat door een verkeerd gemod bestand door dat programma je een wit scherm krijgt.

Dan is het beste wat je kan doen de installatie van de MOD terugdraaien en kijken of de witte pagina dan verdwijnt.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Gesloten