Tekst "geen nieuwe berichten"
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Tekst "geen nieuwe berichten"
phpBB versie: 3.0.2
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?[/list]
Na het installeren van het forum, wat uitstekend ging, heb ik de categorie vernoemd en de forum naam veranderd. Alleen wanneer ik dit opsla komt er automatisch de tekst te staan: "geen nieuwe berichten". Deze tekst drukt de forumnaam aan de kant en dit ziet er niet mooi uit.
Het maakt niet uit of ik wel of geen berichten plaats, de tekst blijft er staan.
Iemand enig idee?
..
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?[/list]
Na het installeren van het forum, wat uitstekend ging, heb ik de categorie vernoemd en de forum naam veranderd. Alleen wanneer ik dit opsla komt er automatisch de tekst te staan: "geen nieuwe berichten". Deze tekst drukt de forumnaam aan de kant en dit ziet er niet mooi uit.
Het maakt niet uit of ik wel of geen berichten plaats, de tekst blijft er staan.
Iemand enig idee?
..
Re: Tekst "geen nieuwe berichten"
heb je een link naar de site of anders een screen?
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
Probeer eens in het beheerderspaneel de forums te bewerken waarbij je het probleem hebt en zorg dat er bij "Forum afbeelding" niks ingevult staat.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
JimB schreef:Probeer eens in het beheerderspaneel de forums te bewerken waarbij je het probleem hebt en zorg dat er bij "Forum afbeelding" niks ingevult staat.
Yes! Werkt perfect! Vroeg me al af waarom daar admin in stond gevuld. Mijn dank is groot!
Totaal ander vraagje maar zijn er ook 'standaard' permissie instellingen? Ik vind het zo raar dat ik alles om de beurt in moet vullen.
Gr
- Masterbas
- Contacteer:
Je kunt permissie rollen (tabblad permissies) aanmaken en die kun je gebruiken. Ook kun je 1x de permissies voor 1 forum invullen en dan alles aanvinken wat hetzelfde moet 

Groeten,
Masterbas
Masterbas
-
Delete zag te laat dat het al gelukt was
Ik ken het probleem. Het gebeurt wanneer je het wachtwoord wilt onthouden. Cookies van je browser resetten zal helpen (je wachtwoord wordt dan ook niet meer onthouden).beltoon schreef:JimB schreef:Probeer eens in het beheerderspaneel de forums te bewerken waarbij je het probleem hebt en zorg dat er bij "Forum afbeelding" niks ingevult staat.
Yes! Werkt perfect! Vroeg me al af waarom daar admin in stond gevuld. Mijn dank is groot!
[..]
Voormalig Support Teamlid
Het ligt er ook wel aan welke browser en/of tool je daarvoor gebruikt
Normaal gesproken zou bijvoorbeeld Internet Explorer dat niet doet, hooguit met add-ons. Firefox is echter berucht om dit soort truukjes.

... Maar ik modereer (nog) niet.