Speciale rang (min 50 posts) automatisch toevoegen met kleur

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
fanSte

Speciale rang (min 50 posts) automatisch toevoegen met kleur

Bericht door fanSte » 07 sep 2008, 14:56

• Adres van je forum: http://www.jeugdsentiment.nu
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem? vanaf het begin
    phpBB versie: 3.0.2

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nope
    Wat is het probleem?
..
Ik heb een speciale rang toegevoegd (jeugdsentimenter), als je dan minimaal 50 posts hebt, krijg je die rang. Dat werkt. Maar ik heb bij de groepsbeheer de kleur opgegeven (grijs), alleen die werkt dus niet.

Het gekke is, als ik een gewone rang invoer (dus zonder minimaal posts), dan kan ik bij groepsbeheer jeugdsentimenter bij groepsrang, wel jeugdsentimenter rang aanklikken maar als ik de speciale rang met minimale posts invoer, dan staat ie niet in het lijstje.

Jim
Contacteer:

Re: Speciale rang (min 50 posts) automatisch toevoegen met kleur

Bericht door Jim » 07 sep 2008, 15:44

Je kan een groep aanmaken met de naam die jij wilt. Geef ook die groep de kleur die jij wilt. Download vervolgens de Auto Groups MOD en stel daar in dat de gebruiker automatisch lid word van deze groep als hij meer dan 50 berichten heeft. :)

Vergeet niet bij deze MOD in te stellen dat als de gebruiker aan de groep word toegevoegd na meer dan 50 berichten dat het wel zijn standaard groep word.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

fanSte

Re: Speciale rang (min 50 posts) automatisch toevoegen met kleur

Bericht door fanSte » 07 sep 2008, 15:49

ok, dat ga ik nu proberen, je hoort nog van me, bedankt alvast

Gesloten