gezocht recensie / rating mod

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
john007

gezocht recensie / rating mod

Bericht door john007 » 04 sep 2008, 07:45

Ik ben op zoek naar een mod waarmee ik een recensie-formulier oid op mijn site kan installeren.

Hiermee wil ik een aantal diensten per topic gaan bespreken en de gebruikers kunnen dan 'punten' geven voor de onderdelen van dit bedrijf. de punten worden samengevoegd per poster en er ontstaat een gemiddelde over alles posters per bedrijf.

bestaat zoiets?
..

Pascal
Contacteer:

Re: gezocht recensie / rating mod

Bericht door Pascal » 04 sep 2008, 09:17

je kunt dit mischien voor topics een berichten laten toepassen:

[ALPHA] (Topic &) Post Rating System (with Karma module)
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open

john007

Re: gezocht recensie / rating mod

Bericht door john007 » 06 sep 2008, 11:17

Hoi Pascal,

dit is niet wat ik zoek.

ik bedoel echt dat in 1 topic bijvoorbeeld alle gebruikers iets kunnen roepen over bedrijf a en punten kunnen geven aan de afzonderlijke onderdelen als service, klantvriendelijkheid, producten etc.

deze punten vormen per poster een gemiddelde en de gemiddelde punten van alle posters over bedrijf a geeft een totaalscore van het bedrijf.

in topic 2 komt dan bedrijf b aan de beurt etc.

in de topiclijst is dan bij het bedrijf het aantal punten of de waarderingen zichtbaar die men eraan geeft. zo kan men een keuze maken welk bedrijf/bedrijven men benaderen gaat.

Gesloten