Hey,
Het lijkt erop dat de avatars niet goed werden geconverteerd bij mijn poging om te upgraden naar PHPBB3. We maakten gebruik van de uploadfunctie; dus de avatars werden in een map geplaatst.
Nu staat er, in het nieuwe forum, gewoon 'avatar gebruiker' in plaats van de avatar. Dit is enkel bij de enkele honderden gebruikers die hun avatar hebben geupload, dus NIET bij diegenen die een link gebruikten.
Ik heb de bestanden uit de oude PHPBB2 map (/images/avatars) naar /images/avatars/upload in de PHPBB3-map verplaatst, maar het verhelpt het probleem niet. Ze kunnen wel hun avatar opnieuw uploaden, dan gaat alles perfect, maar ze zijn wel hun avatar kwijt nu...
Is hier een oplossing voor?
EDIT:
Hetzelfde probleem heb ik bij sommige van mijn rangplaatjes.
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Avatar probleem na conversie
Waren de mappen wel beschrijfbaar (chmod 777) tijdens het converteren ?
Re: Avatar probleem na conversie
Ja hoor, de avatars staan gewoon in de map.
Ik deed een offline conversie en in m'n offline forum doen ze het gewoon, maar online niet.
Ik heb de avatar-instellingen gecontroleerd en die staan goed.
Het vreemde is dat sommige wel werken, maar de meesten niet.
EDIT:
Ik heb de map 'images' weer verwijderd en het vreemde is dat die enkelen het nog steeds doen.
Dit is de locatie als ik hun eigenschappen bekijk:
Ik deed een offline conversie en in m'n offline forum doen ze het gewoon, maar online niet.
Ik heb de avatar-instellingen gecontroleerd en die staan goed.
Het vreemde is dat sommige wel werken, maar de meesten niet.
EDIT:
Ik heb de map 'images' weer verwijderd en het vreemde is dat die enkelen het nog steeds doen.
Dit is de locatie als ik hun eigenschappen bekijk: