- Adres van je forum: http://forumnieuw.creadream.nl
Event. modificaties op je forum:th23 Multi Domain
Wanneer ontstond het probleem?na 'n stomme wijziging: cookie instelling gewijzigd naar .forumnieuw.kralen.com ipv .kralen.com . hierdoor werkt cookie niet...
phpBB versie: 3.0.1
Wat is het probleem?
Het script werkte niet goed en tijdens het puzzelen waardoor het kwam heb ik 'n stomme fout gemaakt (bij cookie adres .forumnieuw.kralen.com ipv .kralen.com ingesteld). Hierdoor lukt het inloggen niet meer...en kan ik het dus ook niet meer wijzigen.
Ik heb het al opgezocht in de tabel via phpmyadmin en gewijzigd, zowel bij phpbb_config als phpbb_th23_domain maar het inloggen lukt nog steeds niet.
Kortom: hoe kan ik zorgen dat een mod niet meer gebruikt wordt?
Ik dacht eraan de mod code uit alle pagina's te verwijderen maar weet niet of dat zal helpen....
Ik heb namelijk ook al handmatig onder phpbb_config de mod uitgezet, maar dat hielp niet....
alvast bedankt!!
kan niet meer inloggen door verkeerde instelling mod
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
kan niet meer inloggen door verkeerde instelling mod
Re: kan niet meer inloggen door verkeerde instelling mod
pfew het is nu toch gelukt! via iexplore lukte het steeds maar niet, toen even via firefox geprobeerd en toen lukte het weer wel....kon toen via admintool de mod uitzetten en nu lukt het wel weer bij iexplore....pfew....
zeker teveel in cache gehad ofzo? sorry het is ook zo wennen aan phpbb3 met het activeren/vernieuwen enzo....maar het is dus gelukkig goed gekomen.
zeker teveel in cache gehad ofzo? sorry het is ook zo wennen aan phpbb3 met het activeren/vernieuwen enzo....maar het is dus gelukkig goed gekomen.