- Adres van je forum: http:// niet nodig
Event. modificaties op je forum: -
Wanneer ontstond het probleem? -
phpBB versie: 3.0.2
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
Wat is je vraag ? Is er een automatische updater die je ff moet uploaden terwijl je alles gewoon behoud ( mods berichten enzo ) ?
Automatische updater
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
- Contacteer:
Automatische updater
Re: Automatische updater
De normale automatisch updater die je op de Downloadspagina kan vinden update gewoon phpBB en dan behoud je alles.
Je moet hem aanroepen en dan de instructie's volgen.

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
-
- Contacteer:
Welke link moet ik dan hebben ?JimB schreef:De normale automatisch updater die je op de Downloadspagina kan vinden update gewoon phpBB en dan behoud je alles.
Is het gewoon uploaden en soort instaal zoals die van 3.0.2 ( die ken ik wel ) ?
Gewoon de Automatisch updaten link, die update je forum van 3.0.1 naar 3.0.2. 

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
-
- Contacteer:
ty opgelostJimB schreef:Gewoon de Automatisch updaten link, die update je forum van 3.0.1 naar 3.0.2.