Maar 1 quote per bericht
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Maar 1 quote per bericht
Hallo, is het mogelijk dat als je op quote klikt bij een bericht dat ook een quote in zich heeft, dat hij dan de quote uit dat bericht niet meeneemt in je nieuwe ge-quote bericht? Ik weet dat je via je beheerderspaneel kan instellen hoeveel genaste citaten er zijn toegestaan, maar dat bedoel ik dus niet, want dan krijg je een waarschuwing te zien dat het bericht niet geplaatst kan worden vanwege teveel quotes/citaten. Ik bedoel dus dat hij automatisch die quote uit het bericht verwijdert, zodat je maar 1 quote per bericht te zien krijgt.
Re: Maar 1 quote per bericht
Dat kan via deze mod http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 9&t=937075
Heb hem geïnstalleerd op mijn forum en werkt perfect.
ThanksTazmanian schreef:Dat kan via deze mod http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 9&t=937075

Bij die officiele mods zit er altijd een zeer duidelijke beschrijving bij hoe je de mod moet installeren.
En maak voor alle zekerheid backups van de bestanden die je aanpast. Dan kan er niets fout gaan ...
En maak voor alle zekerheid backups van de bestanden die je aanpast. Dan kan er niets fout gaan ...
Is volgens mij alleen voor prosilver deze mod, helaas niet geschikt voor mijn forum.
Hoe kom je daar bij?
Je moet niets aan je template veranderen, dus is geschikt voor elke style.
Ikzelf gebruik ook geen Prosilver.
Omdat ik dit in de installatie map zie staan:Tazmanian schreef:Hoe kom je daar bij?
modx.prosilver.en (XSL-opmaakmodel)
En ook niet het bestand message_parser.php kan vinden.
De XSL is enkel voor het weergeven voor de xml file, en niet bedoeld voor je forum verderpetsim1 schreef:Omdat ik dit in de installatie map zie staan:Tazmanian schreef:Hoe kom je daar bij?
modx.prosilver.en (XSL-opmaakmodel)
En ook niet het bestand message_parser.php kan vinden.

OK, maar ik weet nog steeds niet waar ik in mijn template message_parser.php kan vinden?
Download de MOD, inzip het bestand.
En open dan install.xml
Volg dan gewoon de instructies.
Het bestand message_parser.php vindt je in de root/includes (root is dus de directory waar je forum begint)
En open dan install.xml
Volg dan gewoon de instructies.
Het bestand message_parser.php vindt je in de root/includes (root is dus de directory waar je forum begint)
Het is me gelukt, en de MOD schijnt goed te werken. Klein succesje weer, mijn eerste MOD geinstallerd (al schijnt het wel een van de makkelijkere te zijn)
Thanks voor jullie hulp en tips!
Thanks voor jullie hulp en tips!
Wie het kleine niet eert is het grote niet waertpetsim1 schreef: Klein succesje weer, mijn eerste MOD geinstallerd (al schijnt het wel een van de makkelijkere te zijn)

... Maar ik modereer (nog) niet.