controle door moderator/admin
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
controle door moderator/admin
hey,
ik heb een vraagje, of het ook mogelijk is dat berichten en antwoorden in het forum ook zo geregeld kan worden dat ze eerst gecontroleert moeten worden door een admin/moderator voor dat ze daad werkelijk gepost worden.
zo ja hoe?
met vriendleijke groet,
denny
ik heb een vraagje, of het ook mogelijk is dat berichten en antwoorden in het forum ook zo geregeld kan worden dat ze eerst gecontroleert moeten worden door een admin/moderator voor dat ze daad werkelijk gepost worden.
zo ja hoe?
met vriendleijke groet,
denny
Laatst gewijzigd door Derky op 22 jun 2008, 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst van Algemene Onderwerpen
Reden: Verplaatst van Algemene Onderwerpen
Re: controle door moderator/admin
Welke versie van phpBB gebruik je?
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Bij phpBB3 kan het, je moet de permissies dan instellen op 'moderator wachtrij' dacht ik.
Voormalig Support Teamlid
-
hey ik wil de phpbb 3 gaan gebruiken
In phpBB2 zal je er een modificatie voor moeten zoeken. 

Voormalig Support Teamlid
In phpBB3 is het erg simpel.
Beheerderspaneel > Permissies > Forum permissies groepen > Geregistreerde gebruikers
Daar vink je alle forums aan waarbij je wilt dat dit van toepassing is en druk je op en Bevestig. Dan zet je de Rol op: ' Op Moderatie wachtrij' .
Beheerderspaneel > Permissies > Forum permissies groepen > Geregistreerde gebruikers
Daar vink je alle forums aan waarbij je wilt dat dit van toepassing is en druk je op en Bevestig. Dan zet je de Rol op: ' Op Moderatie wachtrij' .

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Gaan gebruiken of gebruik je het al. Dat is een cruciaal verschil in dit geval.strikedancer schreef:hey ik wil de phpbb 3 gaan gebruiken
... Maar ik modereer (nog) niet.