Ik wil graag een bb code zo instellen dat alleen moderators ze kunnen gebruiken.
Is hier een optie voor, of moet ik gaan scripten?

Als ik dat regeltje heb toegevoegd, en ik voeg een bb code toe, hoe stel ik dan in dat hij alleen voor mods beschikbaar is?JimB schreef:Probeer de Moderators en Beheerder BBcode MOD eens.
Code: Selecteer alles
[mod={TEXT1}]{TEXT2}[/mod]
Code: Selecteer alles
<div id="message" class="rules">
<div class="inner"><span class="corners-top"><span></span></span>
<strong>Attentie:</strong><br />{TEXT2}
<DIV align="right">{TEXT1}</DIV>
<span class="corners-bottom"><span></span></span></div>
</div>
Ik werk met een subsilver gebaseerde stijl, en ik krijg dan niet het mooie vierkante vakje om mijn bb code heen... heb jij toevallig een subsilver gebaseerde code daarvan?Niek schreef:Wanneer je de wijzigingen in de bestanden hebt aangepast, dan is dat al het geval.
Je moet nog wel zelf de [mod] tag aanmaken in Beheerderspaneel ==> Berichten ==> BBcode
Hier vul je (bijvoorbeeld) het volgende in:
BBcode:HTML vervanging:Code: Selecteer alles
[mod={TEXT1}]{TEXT2}[/mod]
Alleen gebruikers met moderator permissies kunnen nu de [mod] tag plaatsen. Bij gewone gebruikers zal deze tag uit het bericht worden verwijderd wanneer zij het toch proberen.Code: Selecteer alles
<div id="message" class="rules"> <div class="inner"><span class="corners-top"><span></span></span> <strong>Attentie:</strong><br />{TEXT2} <DIV align="right">{TEXT1}</DIV> <span class="corners-bottom"><span></span></span></div> </div>