Waar kan ik instellen dat Gasten Bijlagen niet kunnen downloaden?
En is het ook mogelijk Mischien door een BBCODE dat je bepaalde links alleen kan zien als je ingelogt Bent?
Bijlagen Uit voor Gasten
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Bijlagen Uit voor Gasten
Beheerderspaneel ==> Permissies ==> Globale permissies/ Permissies groepen ==> Gasten ==> Kan bestanden downloaden Ja/Neeemrulez schreef:Waar kan ik instellen dat Gasten Bijlagen niet kunnen downloaden?
Ik weet niet of dit werkt maar je kunt het eens proberen.emrulez schreef:En is het ook mogelijk Mischien door een BBCODE dat je bepaalde links alleen kan zien als je ingelogt Bent?
Je maakt een nieuwe bbcode aan.
bbcode:
Code: Selecteer alles
[url2={URL}]{TEXT}[/url2]
<!-- IF S_USER_LOGGED_IN --><a href="{URL}" class="postlink">{TEXT}</a><!-- ENDIF -->
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Re: Bijlagen Uit voor Gasten
Heb de BBcode nog niet getest maar kan het ook dat je dan als gast de tekst Krijgt dat je meot inloggen volgens was er voreger daar mod voor phpbb2 tenminsteNiek schreef:Beheerderspaneel ==> Permissies ==> Globale permissies/ Permissies groepen ==> Gasten ==> Kan bestanden downloaden Ja/Neeemrulez schreef:Waar kan ik instellen dat Gasten Bijlagen niet kunnen downloaden?
Ik weet niet of dit werkt maar je kunt het eens proberen.emrulez schreef:En is het ook mogelijk Mischien door een BBCODE dat je bepaalde links alleen kan zien als je ingelogt Bent?
Je maakt een nieuwe bbcode aan.
bbcode:HTML vervanging:Code: Selecteer alles
[url2={URL}]{TEXT}[/url2]
<!-- IF S_USER_LOGGED_IN --><a href="{URL}" class="postlink">{TEXT}</a><!-- ENDIF -->