phpbb codes herkennen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpbb codes herkennen
Goedendag,
hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn website de PHPBB codes als {CURRENT_TIME} en dergelijken herkend? Wat moet ik hiervoor precies doen?
Alvast bedankt!
hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn website de PHPBB codes als {CURRENT_TIME} en dergelijken herkend? Wat moet ik hiervoor precies doen?
Alvast bedankt!
Re: phpbb codes herkennen
Wat bedoel je net? Het is niet duidelijk wat je bedoeld met "herkennen"
Nou, normaal gesproken herkend <?php ?> PHP codes als include, explode etc. etc. etc. Maar codes als {CURRENT_TIME} worden in PHP gewoon weergegeven als {CURRENT_TIME}, en niet als de huidige tijd. Hoe kan ik ervoor zorgen dat {CURRENT_TIME} in mijn php based website ook als de huidige tijd word weergegeven?
Snap je het?
Snap je het?

http://webmasterplein.net/viewtopic.php?f=12&t=12379 <-- Daar staat iets over hoe het wordt herkend. En met welk programma je zulke dingen kan genereren 

Voormalig Support Teamlid
Dat is met Smarty volgens hun, en daarmee heb ik linux/unix nodig.. en dat heb ik niet.
Nog andere alternatieven ?
Nog andere alternatieven ?
Is er niet gewoon iets wat ik kan includen van phpbb3 zelf? Dat ik die include en dat hij dan die codes accepteerd of denk ik nu te simpel? 

Als je gebruik maakt van de Custom Pages bij phpBB (Google maar ff) kan het wel 

Voormalig Support Teamlid
Of lees het Wiki artikel [wiki]Extra pagina[/wiki]. 

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Nice... klinkt veel belovend, maar toch heb ik daar nog een vraag over.
Hij laad nu homepage_body.html vanuit de styles/subsilver2/templates
Is het niet mogelijk dat hij ipv homepage_body.html laad gewoon de code laat zien die hij eronder gebruikt op de index.php zelf?
Hij laad nu homepage_body.html vanuit de styles/subsilver2/templates
Is het niet mogelijk dat hij ipv homepage_body.html laad gewoon de code laat zien die hij eronder gebruikt op de index.php zelf?
Niemand??
Blijkbaar ben ik niet de enigste die je niet goed begrijpt.jeroeni schreef:Is het niet mogelijk dat hij ipv homepage_body.html laad gewoon de code laat zien die hij eronder gebruikt op de index.php zelf?
Wat bedoel je net?
Nou ik heb de code van m'n website. Is het niet mogelijk om boven die code iets te plaatsen (stukje extra code of include van het een of ander) zodat m'n website ook phpbb tags (template parser) herkend?