registratie email komt niet aan!

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Joyce1984

registratie email komt niet aan!

Bericht door Joyce1984 » 20 mar 2008, 12:21

• Adres van je forum: http://www.jwchinchillas.nl/forum/
    Event. modificaties op je forum: nee
    Wanneer ontstond het probleem? na de instalatie toen iemand zich probeerde aan te melden
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
    Wat is het probleem?
In het beheerderspaneel heb ik aan gegeven dat de leden zelf hun registratie moeten bevestigen per email.
Deze mail komt echter helemaal niet aan. Waar kan dit aan liggen?

Nu ik de smtp server heb uit gezet doet deze het wel....
Maar ik snap niet waarom hij het niet doet als deze aan staat want ik heb de instellingen dubbel gecheckt en deze kloppe wel. vreemd.. :?

..

Niek
Contacteer:

Re: registratie email komt niet aan!

Bericht door Niek » 21 mar 2008, 13:32

Joyce1984 schreef:u ik de smtp server heb uit gezet doet deze het wel....
Maar ik snap niet waarom hij het niet doet als deze aan staat want ik heb de instellingen dubbel gecheckt en deze kloppe wel. vreemd.. :?
Je hebt waarschijnlijk toch de verkeerder instellingen gehad, anders zou het moeten werken.
Met wat voor een mail adres heb je geprobeerd te verzenden, eigen domein, gmail, hotmail?
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Gesloten