Meerdere problemen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
scf54

Meerdere problemen

Bericht door scf54 » 15 mar 2008, 13:56

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:niet
    Wanneer ontstond het probleem?bij installatie
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?jawel maar niet hieraan
    Wat is het probleem?
Ik heb meerdere problemen met mijn instellingen van het PHPBB3 forum mis dat iemand mij ermee kan helpen:

1] Ik kan onder profiel als gebruiker van het forum geen onderschrift instellen dan zeg ie: Je beschikt niet over de nodige permissies om een onderschrift in te stellen

2] ik kan geen PM's sturen prive berichten dan zegt ie: Je beschikt niet over de nodige permissies om een onderschrift in te stellen

3]Ik kan geen avatar instellen dan geef ie aan: De avatarmogelijkheid is uitgeschakeld.

En In het beheerders paneel staat wel alles aangevinkt dus zou het moeten kunnen.
Ik ben beheerder en kan het ook niet.

Wie kan mij helpen A.u.b

B.v.d

Montana

..

fulleffect
Contacteer:

Re: Meerdere problemen

Bericht door fulleffect » 15 mar 2008, 14:04

kijk even in het admin paneel> tabblad permissies> toon gebruikersgebaseerde rollen> hier zou je moeten kunnen zien waarom je voor sommige dingen geen toestemming heb ;-)

scf54

Re: Meerdere problemen

Bericht door scf54 » 15 mar 2008, 14:30

Alles staat goed kan volgens die permisies gewoon alles zien en wijzigen maar lukt gewoon niet

Gesloten