Tabel rond bijlage weghalen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Irvine

Tabel rond bijlage weghalen

Bericht door Irvine » 24 feb 2008, 23:48

Hallo,

Op het moment zijn er twee manieren op bijlagen toe te voegen. De eerste is door het gewoon up te loaden en dan verschijnt hij onderaan jouw post. De tweede is door het up te loaden, en vervolgens "[ attachment=0]test.PNG[/attachment]" in de post te zetten om zelf te bepalen waar de bijlage in de post staat. Hoe is de tabel en tekst daar omheen weg te halen? Ik heb even een voorbeeld gemaakt met de twee manieren om bijlagen toe te voegen:

http://img81.imageshack.us/img81/9452/testyn6.png

Dit is gewoon subsilver2 overigens, maar mijn vraag is dus om alleen het plaatje te zien zodat zoveel mogelijk ruimte bespaart wordt ;)

fulleffect
Contacteer:

Re: Tabel rond bijlage weghalen

Bericht door fulleffect » 25 feb 2008, 00:06

zover ik dit kan zien is dit te vinden in stylesheet.css (voor subsilver, waar we het dus over hebben) onder het kopje

Code: Selecteer alles

.quotecontent, .attachcontent {
zoals je dus al zit is dit dezelfde tabel als gebruikt wordt voor quote. nu zou je dit kunnen scheiden door de dingen die er onderstaat te kopieren en dan de ene ".quotecontent" en de anderen ".attachcontent" te noemen. dan kan je bij attachtcontent de border pixels op 0 zetten en de margin pixels verkleinen.

let op: dit is puur bedacht uit logika :mrgreen: ... ik weet niet zeker of dit goed gaat komen op die manier. ik denk sowieso dat je er heel erg weinig ruimte mee gaat besparen ;-) maar als je het toch wil is dit wel de goeie richting waar je in moet zoeken ;-)

Wijeke

Bericht door Wijeke » 12 mar 2008, 16:28

Ik ben hier ook mee bezig geweest en heb uiteindelijk de borders weg kunnen krijgen, maar nu blijft de tekst onder de afbeelding nog staan (de naam van de afbeelding en hoe vaak 'ie bekeken is) en ik kan niet vinden waar ik dat evt. kan veranderen/weghalen.
Weet iemand dit?

Wijeke

Bericht door Wijeke » 13 mar 2008, 11:21

Ik heb nog even weer gezocht, maar kan het niet vinden, iemand een idee?

Wijeke

Bericht door Wijeke » 14 mar 2008, 12:01

Helemaal niemand?? :shock:

Gesloten