integreren voorpagina in phpbb

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.


Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
hopupu
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 dec 2007, 10:26

integreren voorpagina in phpbb

Bericht door hopupu » 29 feb 2008, 16:49

Opdracht:
Ik wil onze voorpagina meer "integreren" in phpbb. Zie: http://www.surfreport.be

Hiervoor heb ik volgende in gedachte:
- inlog (+ registreer) link via de voorpagina, waarbij de gebruiker na inloggen terug op de voorpagina komt;
- Van zodra ingelogd een weergave linksboven van de gebruikersnaam en het aantal boodschappen met een icoontje op de voorpagina.

Ik ken te weinig van phpbb om dit zelf te doen. Daarom mijn vraag ook hier. De voorpagina bestaat uit php includes die dan elk verwijzen naar een onderdeel van de voorpagina. De integratie zou moeten gebeuren in header.php

Beloning/wederdienst:
Het gaat om een "relatief" eenvoudig opdracht, maar ik wil best iets betalen voor de moeite. Een wederdienst is ook mogelijk (free surfstuff :lol:)

Neem contact op via:
Niet via PB, maar per mail naar info@surfreport.be. Reageer gerust ook in deze topic als er vragen zijn.

Alvast bedankt voor de reacties. 8-)

hopupu
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 dec 2007, 10:26

Re: integreren voorpagina in phpbb

Bericht door hopupu » 09 mar 2008, 09:34

Bij gebrek aan reactie ben ik zelf alvast maar begonnen.

Maar weet iemand soms waar {PRIVATE_MESSAGE_INFO} ergens gedefinieerd staat?

En ik zoek ook de plaats waar ik de url kan veranderen waar je terechtkomt nadat je ingelogd hebt ...

Gebruikersavatar
Robin Huurman
Berichten: 542
Lid geworden op: 10 jun 2007, 16:48
Locatie: Steenbergen | Noord-Brabant

Re: integreren voorpagina in phpbb

Bericht door Robin Huurman » 09 mar 2008, 17:21

Staat beiden in includes/functions.php, maar ik denk dat je dit soort vragen beter in het support forum kunt vragen ;]

Plaats reactie