Wie kan mij helpen?
Ik ben net een forum begonnen en heb forum en subfora aangemaakt. Maar hij laat ze niet zien.
Net deed ie het nog maar ik heb wat gewijzigd, nieuwe subfora erbij gemaakt en nu geeft ie geeneen forum meer weer.
Wat doe ik fout?
http://www.offereins.yourbb.nl
Wie kan mij helpen?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Re: Wie kan mij helpen?
Ik denk da ge da moet instellen bij permissies.
Je moet inderdaad de permissies nog instellen.
Je hebt ook de keuze om tijdens het aanmaken van een forum de optie "Kopieer permissies van:" te gebruiken.
Hiermee kun je de permissies van een bestaand forum ook gebruiken op het aan te maken forum.
Als je de permissies alsnog in wilt stellen volg je de volgende stappen.
Beheerderpaneel ==> Permissies ==> forum permissies ==> selecteer een forum ==> selecteer een groep ==> Selecteer de permissies. Je kunt ook een permissie rol (voorgedefinieerde permissies) gebruiken.
Je hebt ook de keuze om tijdens het aanmaken van een forum de optie "Kopieer permissies van:" te gebruiken.
Hiermee kun je de permissies van een bestaand forum ook gebruiken op het aan te maken forum.
Als je de permissies alsnog in wilt stellen volg je de volgende stappen.
Beheerderpaneel ==> Permissies ==> forum permissies ==> selecteer een forum ==> selecteer een groep ==> Selecteer de permissies. Je kunt ook een permissie rol (voorgedefinieerde permissies) gebruiken.
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Nog niets!
Zegt nog steeds: 'er zijn geen forums beschikbaar'.
Zegt nog steeds: 'er zijn geen forums beschikbaar'.
Je moet ook de permissies van de categorieën instellen als je die gebruikt.
Groetjes Niek