Rechten van Groepsleider

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
mumin

Rechten van Groepsleider

Bericht door mumin » 28 jan 2008, 02:33

phpBB versie: 3.0.0

Waar kan ik de groepsleider die normaal gesproken een gebruik is (geen mod of admin maar wel groepsleider) zijn/haar rechten wijzigen? Ik wil namelijk niet dat deze het recht heeft om de groepsavatar te wijzigen. En misschien nog meer, maar momenteel alleen dat.

mumin

Re: Rechten van Groepsleider

Bericht door mumin » 29 jan 2008, 08:38

Niemand? :'(

fulleffect
Contacteer:

Bericht door fulleffect » 29 jan 2008, 12:19

dat is gewoon een vast recht voor een groepsleider en kan voor zover ik zie nergens gewijzigt worden. ik zie alleen het algehele "kan groep beheren" recht staan. ik denk dus dat je dit gewoon moet afspreken met je groepsleiders ;-)

Fridge
Contacteer:

Bericht door Fridge » 29 jan 2008, 13:06

fulleffect schreef:ik denk dus dat je dit gewoon moet afspreken met je groepsleiders ;-)
Of geen andere groepsleiders aanwijzen maar jezelf van elke groep groepsleider maken, of geen groepsleider is ook nog een optie.

mumin

Bericht door mumin » 30 jan 2008, 02:18

hmm, echt jammer. Ik zou het wel met hun willen afspreken maar heb het 2x meegemaakt dat ze het per ongeluk gebruikten. Alleen mezelf maken is onnodig omdat ik niet zo vaak online kan zijn laatste tijd en zij kunnen beter die rechten hebben dan mij :P

Wil me niet bezighouden met die kleine dingen (mensen in groepen toevoegen). Hmm, kan het echt niet anders -,-
Anders dan maar zoals je zegt afspreken -,-

Gesloten