registatie uitschakelen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
lastgear

registatie uitschakelen

Bericht door lastgear » 07 jan 2008, 12:58

• Adres van je forum: http://lastgear.nl
    Event. modificaties op je forum:nee
    Wanneer ontstond het probleem? sinds ingeberuikname
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets verandert aan je forum?nee
    Wat is het probleem? ik zou graag het foum alleen voor eigen leden toegangkelijk maken.Maar als ik bij instellingen registratie uitschakel en dan bevestigen dan komt het telkens op de uode stand te staan dus ingeschakeld . Hoe krijg ik de registatie uitgeschaled ?

..

Johan

Re: registatie uitschakelen

Bericht door Johan » 07 jan 2008, 13:08

Ik zie dat je je forum in een IFrame hebt, dit kan sommige cookies tegenhouden en zal dus sommige instellingen niet goed wijzigen..

Het wordt zeer afgeraden om je forum in een IFrame te gebruiken! ;)
Voormalig Support Teamlid

Semi_Deus
Contacteer:

Re: registatie uitschakelen

Bericht door Semi_Deus » 07 jan 2008, 14:02

10th_user schreef:Ik zie dat je je forum in een IFrame hebt, dit kan sommige cookies tegenhouden en zal dus sommige instellingen niet goed wijzigen..

Het wordt zeer afgeraden om je forum in een IFrame te gebruiken! ;)
Niet alleen afgeraden, maar gewoon bijna onmogelijk. phpBB werkt niet naar behoren in een iFrame.
Als je het forum normaal wil kunnen runnen dat zal je hem uit het iframe moeten halen.
Afbeelding

Gesloten