"Keywords" en "Discription"

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
XpDieto

"Keywords" en "Discription"

Bericht door XpDieto » 28 dec 2007, 07:37

Om Google en andere zoekmachines een beetje te helpen.
Kun je in een html bestand (meestal index) keywords en discription opgeven. Waar kan ik dat het beste doen in de php bestanden?

Johan

Re: "Keywords" en "Discription"

Bericht door Johan » 28 dec 2007, 15:24

Volgens mij moet dat in de head, dus overall_header.html.. maar dit is volgens mij niet nodig bij phpBB3
Voormalig Support Teamlid

Gamemaniak
Contacteer:

Bericht door Gamemaniak » 28 dec 2007, 17:41

Hier is wel een topic over dacht ik, dan moet je even de zoekfunctie gebruiken. Maar ik dacht dat het nu zo was, dat de zoekmachines er nog wel naar kijken, maar dat het niet meer zo'n belangrijke rol speeld als vroeger ;)

XpDieto

Bericht door XpDieto » 28 dec 2007, 20:21

Het staat inderdaad bij de Overll-header. Ga het invullen. Hier kan je wel heel veel informatie kwijt waar de bots echt nog wel naar kijken. Maar inderdaad ze "lezen" nu de gehele inhoud en zijn sterk verbeterd. (binnen een maand is een site bij Google te vinden) Denk wel dat het beter zou gaan met de Keyword en een duidelijke beschrijving.

Gesloten