phpBB.nl Bugs
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: phpBB.nl Bugs
Nee, het is colorized
.

Doet Colorizeit iets aan de template?
ik vind van wel 

Ik dacht alleen aan de theme en imageset (copyrightregeltje niet meetellen). 

Het is niet helemaal een clean style die ik heb, maar elbertf heeft haast gelijk:
http://msnstatus.nl/phpBB3/styles/diff.patch
er is ook nog een klein dingentje in de header aangepast mbt style naam. (Rest is wijzigingen voor mijn site)
http://msnstatus.nl/phpBB3/styles/diff.patch
er is ook nog een klein dingentje in de header aangepast mbt style naam. (Rest is wijzigingen voor mijn site)
Mijn sigature doet raar, ik heb nu een groene tekst staan, en ik wil de "|" zwart maken, en ik deed dat met de volgende code:
Maar ik krijg een één of ander vage code:

Code: Selecteer alles
[color=black]|[/color]
Voormalig Support Teamlid
Je kan de color-BBCode niet nesten, je moet de eerste afsluiten voor je een andere begint.
Fout:
[color=green][color=black][/color][/color]
Goed:
[color=green][/color][color=black][/color][color=green][/color]
Fout:
Goed:
[color=green][/color][color=black][/color][color=green][/color]
juist wel als (X)HTML10th_user schreef:Oke, dus niet als HTML
Nee de BBCode werkt hier niet als HTML, dit is wat gebeurd:
phpBB denkt dat ie "" in groen moet weergeven.
Ik heb me al 's afgevraagd waarom het niet zo werkt.. Maar controleren op geneste tags is iets intensiever dan de manier waarop het nu werkt.
\__________\_________/ /
\_______________/
In XHTML werkt dit gewoon (en is correct):Dark Inca schreef:juist wel als (X)HTML10th_user schreef:Oke, dus niet als HTML
<span style="color: red;"><span style="color: blue;"></span></span>
Weet niet of het al bekend is, maar bij het gebruik van de zoekfunctie in de header verschijnt na een enter de volgende foutmelding:
Het openen van de pagina http://www.phpbb.nl geeft dezelfde foutmelding.
De link naar het forum op die pagina met de foutmelding werkt wel. Dit doet zich voor in IE7, Firefox en Opera.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 1633: user::include(./forums/language/nl/website.php) [function.user-include]: failed to open stream: No such file or directory
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 1633: user::include() [function.include]: Failed opening './forums/language/nl/website.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear')
Warning: sprintf() [function.sprintf]: Too few arguments in /var/www/sites/www.phpbb.nl/forums/includes/functions.php on line 3704
Keer terug naar het forumoverzicht
Algemene fout
Language file ./forums/language/nl/website.php couldn't be opened.
De link naar het forum op die pagina met de foutmelding werkt wel. Dit doet zich voor in IE7, Firefox en Opera.
Zit nu op een mac met safari als browser en hij werkt ook ni..
We weten er van, Stef gaat het op magische wijze fixen zodra hij z'n diner verorbert heeft. Hoop ik. 

Bump (dat mag ik als admin
), 't is alweer gefixed.

Wat was het probleem, misschien hebben anderen ook wat aan de oplossing.ElbertF schreef:Bump (dat mag ik als admin), 't is alweer gefixed.

Owja je sterren staan scheef in Opera.

Sterren zijn van Stef.. Evenals de eerdergenoemde bug en fix.