[Beta]Glass voor Olympus

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

LEES: Algemene Voorwaarden. Denk aan tags [KIJK] voor je eigen site, [DEV] voor als je hem wilt vrijgeven!
phpBB3.0.x
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DoubleJ
Berichten: 502
Lid geworden op: 22 jan 2005, 17:20
Locatie: Enschede
Contacteer:

[Beta]Glass voor Olympus

Bericht door DoubleJ » 20 mei 2007, 22:36

Ben al een tijdje achter de schermen bezig met het Porten van mijn Glass stylen, heb besloten om naar mijn idee het beste van bijde versies nu in 1 samen te voegen.

Nu phpBB3 in zijn RC fase is aangeland, is het nu een goede periode om te gaan Beta testen met de stijl.
Mochten mensen voor mij de style willen testen, dan kun je hem hier downloaden(klik plaatje):
Download
Hoe je niet van rood?.. Colorize it! :-)
Afbeelding

Afbeelding Nederlands Taalpakket
Lees ook de readme door, aangezien hier nog wel eens handige dingen instaan, voor de mensen die daar te 'lui' voor zijn, zijn hier nog een paar belangrijke dingen:
Vereisten:
De prosilver 'templateset' moet geinstalleerd zijn, of aanwezig zijn zodat deze geinstalleerd kan worden aangezien deze style er gebruik van maakt.

Gekende... onvolkomenheden:
  • Stijl zal niet compatible zijn met IE6 of lager
  • Als je uitgelogd bent zit er nog een klein foutje in het hoofdmenu in IE7
Wijzigingen:
21 Mei - Demo toegevoegd(Ty derky)
Laatst gewijzigd door DoubleJ op 29 mei 2007, 23:13, 5 keer totaal gewijzigd.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."

Gebruikersavatar
Jan
Berichten: 1987
Lid geworden op: 30 mei 2006, 20:30
Locatie: De kelder van Dhr. J. Fritzl
Contacteer:

Re: Glass voor Olympus

Bericht door Jan » 20 mei 2007, 23:03

DoubleJ schreef:
  • Verdere bugs kun je hier(mits het phpBB.nl team dit natuurlijk toestaat) plaatsen, of je kunt op mijn verhaaltje hier de bug in de comments plaatsen, ik hoop snel mijn forum klaar te hebben, zodat ik dan alles daarnaartoe kan plaatsen ipv op mijn blog
Natuurlijk ;)

Heb je misschien een volledige demo ergens staan?
Vriendelijke groet,
Jan
Gratis Forum - Gratis Blog - Blokart

Gebruikersavatar
DoubleJ
Berichten: 502
Lid geworden op: 22 jan 2005, 17:20
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Glass voor Olympus

Bericht door DoubleJ » 20 mei 2007, 23:12

Jan Marques schreef:
DoubleJ schreef:
  • Verdere bugs kun je hier(mits het phpBB.nl team dit natuurlijk toestaat) plaatsen, of je kunt op mijn verhaaltje hier de bug in de comments plaatsen, ik hoop snel mijn forum klaar te hebben, zodat ik dan alles daarnaartoe kan plaatsen ipv op mijn blog
Natuurlijk ;)

Heb je misschien een volledige demo ergens staan?
Mijn forum zal deze stijl eerst gaan draaien, alleen staat er nu nog een not available message, omdat ik nog moet kijken of alles goed is gegaan bij mijn conversie, verwacht dat morgen te hebben gedaan.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."

Gebruikersavatar
Derky
Berichten: 4466
Lid geworden op: 07 apr 2005, 16:24
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Glass voor Olympus

Bericht door Derky » 20 mei 2007, 23:28

Jan Marques schreef:Heb je misschien een volledige demo ergens staan?
Tada :ugeek:
http://demo.phpbb3styles.eu/?style_id=20

Gebruikersavatar
Wout -- w00t
Berichten: 815
Lid geworden op: 07 jan 2005, 12:57
Locatie: Eindhoven, NL

Re: Glass voor Olympus

Bericht door Wout -- w00t » 21 mei 2007, 20:14

Ik kende deze stijl al, maar het is goed dat deze ook voor Olympus is. Ga je ook nog andere stijlen voor phpBB3 maken?
Geeft geen support aan fora´s zonder copyright

BetaDevil
Berichten: 2810
Lid geworden op: 28 mei 2006, 15:27

Re: Glass voor Olympus

Bericht door BetaDevil » 21 mei 2007, 20:17

Ik vind de meeste stijlen die van 2.0 naar 3.0 verwerkt worden vrij lelijk omdat ze dan in de subSilver 2-stijl gemaakt worden.

JochemOnline
Berichten: 364
Lid geworden op: 02 jan 2007, 17:52
Locatie: Delden (Overijssel)
Contacteer:

Re: Glass voor Olympus

Bericht door JochemOnline » 21 mei 2007, 20:18

Persoonlijk hou ik meer voor di soort stylen, ProSilver, dan dat 'glimmende' gedoe om het zo maar grof te noemen :geek:

Gebruikersavatar
DoubleJ
Berichten: 502
Lid geworden op: 22 jan 2005, 17:20
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Glass voor Olympus

Bericht door DoubleJ » 21 mei 2007, 21:43

BetaDevil schreef:Ik vind de meeste stijlen die van 2.0 naar 3.0 verwerkt worden vrij lelijk omdat ze dan in de subSilver 2-stijl gemaakt worden.
... eeeh, juist ja.
Ik zie niet echt in wat dit met de ontwikkeling van deze stijl te maken heeft...

Verder wou ik even melden, dat ik ook even een download link heb toegevoegd, voor de mensen die niet van rood houden; Je kunt de stijl nu zelf gaan kleuren op colorizeit.com :-).
(Zie eerste post voor linkje).
Voorbeeld
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."

Gebruikersavatar
DoubleJ
Berichten: 502
Lid geworden op: 22 jan 2005, 17:20
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Glass voor Olympus

Bericht door DoubleJ » 21 mei 2007, 21:47

Wout -- w00t schreef:Ik kende deze stijl al, maar het is goed dat deze ook voor Olympus is. Ga je ook nog andere stijlen voor phpBB3 maken?
Ik weet nog niet of ik meerdere stijlen ga maken voor phpBB3, misschien nog wel, maar verwacht in iedergeval dan geen ports, zoals de glass template.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Re: Glass voor Olympus

Bericht door Coen » 22 mei 2007, 12:46

DoubleJ schreef:Ik weet nog niet of ik meerdere stijlen ga maken voor phpBB3, misschien nog wel, maar verwacht in iedergeval dan geen ports, zoals de glass template.
Ik vind jouw stijlen altijd gaaf DoubleJ, hoop dat je er nog verder mee gaat. Ook een beetje de Nederlandse trots hoog houden als stijltjes-maker he? ;)

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Re: Glass voor Olympus

Bericht door Stef » 22 mei 2007, 22:27

Ziet er weer smooth uit.
DoubleJ schreef:Verder wou ik even melden, dat ik ook even een download link heb toegevoegd, voor de mensen die niet van rood houden; Je kunt de stijl nu zelf gaan kleuren op colorizeit.com :-).
(Zie eerste post voor linkje).
Voorbeeld
En dat is natuurlijk helemaal ideaal, zag het vanmiddag. Erg handig.

Gebruikersavatar
DoubleJ
Berichten: 502
Lid geworden op: 22 jan 2005, 17:20
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: [Beta]Glass voor Olympus

Bericht door DoubleJ » 29 mei 2007, 22:49

Beta2 Released.
Zie eerste post, voor download link.
Ik heb gevraagd of de stijl op colorizit.com ook wordt geupdate.

Fixes:
  • Probleem verholpen dat er voor zorgde dat in IE7, de submenu link balken over elkaar heen lagen
  • Probleem opgelost in Opera 9, waardoor plaatjes van attachments over de content heen vloeiden
  • Probleem opgelost in IE7, waardoor er margins veroorzaakt werden boven categoriën
Daarnaast heb ik nog een taalpakket voor nederlands gemaakt. Wou het eerst niet doen omdat ik nog aan het beta testen was, maar heb nu denk ik de meeste bugs er wel uit.
Note: Mijn fouten lijst is uit het engels uit mijn readme vertaald, en dus niet al te best nederlands :P
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."

Plaats reactie