Uitgebreid profiel

Zelf bezig aan een modificatie? Wij kijken graag mee..
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Gebruikersavatar
remon
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 sep 2006, 20:53
Contacteer:

Uitgebreid profiel

Bericht door remon » 27 sep 2006, 15:53

hallo iedereen, is er ook een mod,
zodat mensen zeg mar een hele eigen profiel kunnen maken met plaatsjes en text enzo. weet iemand wat ik bedoel,
een soort van kleine website, hoop dat iemand hier iets op weet !!!

break down
Berichten: 18
Lid geworden op: 26 jan 2006, 19:52

Bericht door break down » 27 sep 2006, 18:45

Ik heb veel dingen zelf gemaakt...

Vriendenlijst zoals op suga enz, weblogs, gastenboek, stats pagina, profiel tekst, foto albums, moods, profiel foto, eigen kleurenschema kiezen voor je profiel, enz enz

iedereen kan gewoon typen zoveel als ze willen en bbcodes werken ook gewoon ;)

Gebruikersavatar
remon
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 sep 2006, 20:53
Contacteer:

Bericht door remon » 28 sep 2006, 03:19

break down schreef:Ik heb veel dingen zelf gemaakt...

Vriendenlijst zoals op suga enz, weblogs, gastenboek, stats pagina, profiel tekst, foto albums, moods, profiel foto, eigen kleurenschema kiezen voor je profiel, enz enz

iedereen kan gewoon typen zoveel als ze willen en bbcodes werken ook gewoon ;)
ja ok maar ik ben nog niet zo slim met php. ik ben juist bang als ik zoiets probeer dat heel me forum naar de maan gaat, en weet niet precies welke mods ik moet hebben enzo... daaro kwam ik ook met me vraag hier :oops:

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20297
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Paul » 28 sep 2006, 16:14

Er is zowiezo geen mod voor, je zult het zelf moeten (laten) maken.

Gebruikersavatar
remon
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 sep 2006, 20:53
Contacteer:

Bericht door remon » 28 sep 2006, 17:30

paul schreef:Er is zowiezo geen mod voor, je zult het zelf moeten (laten) maken.
ja dat dacht ik al en daar zal aardig wat tijd in gaan zitten en daar zit denk ik niemand op te wachten daarom vroeg ik ook, hoe hij het zelf had gemaakt enzo met welke mods enzo, en hoe die alles heb ingestelt dat soort dingen misschien lukt het me zelf.
en ja anders moet ik tegen betalen iemand wat laten maken, want voor niks daar doen de meeste het niet voor omdat er aardig wat tijd in gaat zitten denk ik.

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20297
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Paul » 28 sep 2006, 17:35

Ik ben met zoiets bezig (alleen dan voor phpbb3), en heb dit nu grotendeels in 3 dagen gemaakt, dus als je enige kennis hebt gaat het vrij snel ;)

Gebruikersavatar
remon
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 sep 2006, 20:53
Contacteer:

Bericht door remon » 28 sep 2006, 20:21

paul schreef:Ik ben met zoiets bezig (alleen dan voor phpbb3), en heb dit nu grotendeels in 3 dagen gemaakt, dus als je enige kennis hebt gaat het vrij snel ;)
ja en helaas heb ik dat niet, dus dat zit er voor me eigen niet in om zoiets zelf te maken. en phpbb3 is geen stabiele software dus nee, dan kijk ik wel verder. of wacht ik rusitg af tot phpbb 3 compleet word uitgebracht.

ownageworld
Berichten: 252
Lid geworden op: 03 jun 2006, 17:35
Locatie: Brussel

Bericht door ownageworld » 13 nov 2006, 20:37

remon schreef:
paul schreef:Ik ben met zoiets bezig (alleen dan voor phpbb3), en heb dit nu grotendeels in 3 dagen gemaakt, dus als je enige kennis hebt gaat het vrij snel ;)
ja en helaas heb ik dat niet, dus dat zit er voor me eigen niet in om zoiets zelf te maken. en phpbb3 is geen stabiele software dus nee, dan kijk ik wel verder. of wacht ik rusitg af tot phpbb 3 compleet word uitgebracht.
Ik heb ongeveer wat je zoekt denk ik
Als je een vb wilt, hier is die:
http://www.ownageworld.com/neds/profile ... rofile&u=2
Wat heb ik erop zitten?
-Buddies Lijst
-Who viewed my profile

Het gedeelte wat jij zoekt is "More About Me!", hier kan men plaatjes, teksten, zelfs filmpjes onder plaatsen! Dit is gemaakt via:
## Hack Title: Add new field to profile
## Hack Version: 1.2.2 (ex phpbb 2.0.4)
## Author Acid

Op te zoeken op phpBBhacks.com

Succes!

Gesloten