en zie mijn edit
Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- Lady Elensar
MM Paul aan de cola, met een rietje 8),paul schreef:Nee, zit aan de cola. Vraag alleen niet wat daar nog meer inzit 8)Raimon schreef:Aphaur BierOp dezelfde manier als ik doe? (En nee, niet naar de postcounter kijkenLady Elensar schreef:Weet iemand een manier om de avond door te komen, zonder dat ik me hoef te vervelen?:D:D)
Dus iedereen cola drinken Paul om de dag door te komen?
Voel ik Paul Spanningpaul schreef:naast hier posten, post ik op phpbb.com (Stelletje zeikerds...) en op wat andere fora. En je edit is ook fout
Laatst gewijzigd door Raimon op 31 mar 2006, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
- Lady Elensar
- Lady Elensar
Cola drinkenpaul schreef:Ik ga hem helemaal niet maken. Ze gebruiken yellow car dmaar. Die doet precies hetzelfde als zij willen. heb al genoeg te doen
- Lady Elensar
- Lady Elensar
Bij mij niet hoor
, zit zelden stil 
Tijgernootjes, waar zijn die komen weer gebleven, in die panasonic doos
Tijgernootjes, waar zijn die komen weer gebleven, in die panasonic doos
Kon je de vrouwelijke charmes niet weer staan Paul 
A stiekem weg glippen als de ouders het niet merken, Mm volgens mij wel ik heb al in de wijnkelder gekeken
, maar helemaal niks 
A stiekem weg glippen als de ouders het niet merken, Mm volgens mij wel ik heb al in de wijnkelder gekeken
Krijg je niet met de stok er langs 
Daar heb je gelijk in somige dingen zijn heel belangrijk
me zegt nu even verder niks 
Edit nu ga ik heel irritant doen claimpage
Daar heb je gelijk in somige dingen zijn heel belangrijk
Edit nu ga ik heel irritant doen claimpage
- XGE_Lithium
- Contacteer: