al staat hier nu op het plein een hot dog kraampje
Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- Lady Elensar
Hebben jullie dat nou ook dat je jezelf best wel stom voelt al je alleen zit te lachen terwijl niemand je hoort of ziet?
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
wel het voordeel niemand kan jou uitlachen dan he of toe lachenXP-Rene schreef:Hebben jullie dat nou ook dat je jezelf best wel stom voelt al je alleen zit te lachen terwijl niemand je hoort of ziet?
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
- Lady Elensar
Mja, dat hoop je dan, weet je zeker dat je buren slapen?Opeltijgertje schreef:wel het voordeel niemand kan jou uitlachen dan he of toe lachenXP-Rene schreef:Hebben jullie dat nou ook dat je jezelf best wel stom voelt al je alleen zit te lachen terwijl niemand je hoort of ziet?
Ik niet hoor, en m'n jongste zoon zit nog steeds Conquer te spelen, de idioot. Dus die hoort me ook, zal ook wel denken:"Leipo".
KNAVIVO DIERENHULP
Don't be affraid, it's only interactiveNymphy schreef:laat je me alleen tussen al die mannen monstersLady Elensar schreef:Ooehh..
Maar ik zei net dat ik net dat ik de eerste was die de stap zette om naar bed te gaan... *zet overwinning voort*
Ik win!
KNAVIVO DIERENHULP
O ja, ik moest iedereen nog even de groeten doen van Stef, dus bij deze, de groeten van Stef.
KNAVIVO DIERENHULP