niet meer downloaden na lock topic
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

niet meer downloaden na lock topic
Hallo
Ik gebruik attachment mod op mn 2.0.19 forum. Nu zag ik het volgende. Als ik een topic op slot doe kunnen de gebruikers nog steeds het attachment downloaden. Dat wil ik dus niet!. Simpele oplossing is uiteraard om de attachment te verwijderen, maar dat wil ik dus weer ook niet. Wil gewoon dat het tabelletjes met stats blijft staan, zodat ik hem later weer kan opengooien en iedereen weer kan downloaden. Weet iemand hier een oplossing voor??
Ik gebruik attachment mod op mn 2.0.19 forum. Nu zag ik het volgende. Als ik een topic op slot doe kunnen de gebruikers nog steeds het attachment downloaden. Dat wil ik dus niet!. Simpele oplossing is uiteraard om de attachment te verwijderen, maar dat wil ik dus weer ook niet. Wil gewoon dat het tabelletjes met stats blijft staan, zodat ik hem later weer kan opengooien en iedereen weer kan downloaden. Weet iemand hier een oplossing voor??
- XGE_Lithium
- Contacteer:
maar geldt dat dan voor alle topics, want dat is niet de bedoeling... ik zal de mod ff zoeken..XGE_Lithium schreef:Misschien een ideetje, een 'Hide-bbcode'. Daarvoor moet je dus eerst replyen, voordat je de inhoud van een topic kunt zien.
Aangezien hij dan gesloten is, kan niemand meer replyen, en dus niemand de download zien.
Moet je alleen wel nog even die MOD vinden
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Das niet waar. Alleen wat tussen [hide] .. [/hide] staat zal dan onzichtbaar worden. Als je de tags niet gebruikt gebeurd er dus niets, en is alles zichtbaar.legolas82 schreef:maar geldt dat dan voor alle topics, want dat is niet de bedoeling... ik zal de mod ff zoeken..XGE_Lithium schreef:Misschien een ideetje, een 'Hide-bbcode'. Daarvoor moet je dus eerst replyen, voordat je de inhoud van een topic kunt zien.
Aangezien hij dan gesloten is, kan niemand meer replyen, en dus niemand de download zien.
Moet je alleen wel nog even die MOD vinden
- XGE_Lithium
- Contacteer:
XGE_Lithium schreef:Oohpaulus schreef:een attachment van de attach mod staat niet IN het bericht zelfForget what I said
hmm, net geprobeerd een hide bb mod te doen, was beetje raar geschreven (gevonden via phpbbhacks) en werkt wel...
krijg alleen een melding als ik tekst tussen hide zet
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---
dus dat schiet nog niet op....
Thx anyway, kan nog wel eens nuttig zijn..
Iemand anders nog een tip?
een post maken hierover op opentools.de??
die maken de attachment mod,misschien kan je daar wel een mod er voor vinden
die maken de attachment mod,misschien kan je daar wel een mod er voor vinden
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het zoals het gaat!
I don't need to "get a life." I'm a Gamer, I have lots of lives!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
I don't need to "get a life." I'm a Gamer, I have lots of lives!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
- Ramon Fincken
- Contacteer:
in de viewtopic kijken of het topic gelocked is.
zoja dan moet je de auth van download op false zetten.
Rfn
Rfn
Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!
Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com
je bedoelt handmatig viewtopic.php aanpassen ofzo?.... Mwah, niet echt ideaal , maar zou kunnen werken idd. Kan jammer genoeg alleen per categorie de permissies instellen in de acp.Ramon Fincken schreef:in de viewtopic kijken of het topic gelocked is.
Rfn
Ik hoop dat de search van opentools.de binnenkort weer gaat werken...

- Ramon Fincken
- Contacteer:
precies, want daar wordt alles afgehandeld en kun je dus dingen blokkeren.legolas82 schreef:je bedoelt handmatig viewtopic.php aanpassen ofzo?.... Mwah, niet echt ideaal , maar zou kunnen werken idd. Kan jammer genoeg alleen per categorie de permissies instellen in de acp.Ramon Fincken schreef:in de viewtopic kijken of het topic gelocked is.
Rfn
viewtopic weet precies of een topic gelocked is en daar kun je dus de attachment mee disablen

Rfn
Hey ramonRamon Fincken schreef:precies, want daar wordt alles afgehandeld en kun je dus dingen blokkeren.legolas82 schreef:je bedoelt handmatig viewtopic.php aanpassen ofzo?.... Mwah, niet echt ideaal , maar zou kunnen werken idd. Kan jammer genoeg alleen per categorie de permissies instellen in de acp.Ramon Fincken schreef:in de viewtopic kijken of het topic gelocked is.
Rfn
viewtopic weet precies of een topic gelocked is en daar kun je dus de attachment mee disablen
Rfn
Welke code moet ik aanpassen in viewtopic.php. Kan het zo 123 niet vinden. thx voor je hulp
- Ramon Fincken
- Contacteer:
welke attachment mod gebruik je?
als je me je viewtopic en de gerelateerde php files van de mod kan sturen per mail ( zie PM )
Los ik t dit weekend voor je op.
Rfn
als je me je viewtopic en de gerelateerde php files van de mod kan sturen per mail ( zie PM )
Rfn
Gebruik attachmod 2.4.1 (de nieuwste) Welke files moet je hebben van attachmod? zal je ze morgen sturen, ben nu niet thuisRamon Fincken schreef:welke attachment mod gebruik je?
Rfn

- Ramon Fincken
- Contacteer:
de gebruikte install files ( zip ) als je die hebt anders download ik m wel,legolas82 schreef:Gebruik attachmod 2.4.1 (de nieuwste) Welke files moet je hebben van attachmod? zal je ze morgen sturen, ben nu niet thuisRamon Fincken schreef:welke attachment mod gebruik je?
Rfn
viewtopic.php includes/auth.php
dat moet genoeg zijn
Rfn