over of je het in je header mag plaatsen heb ik trouwens niets gevondenGoogle aanmeldding schreef: • De begunstigde moet minstens 18 jaar zijn om te mogen deelnemen aan Google AdSense.
Geld verdienen met banners etc.
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
In de map root/templates/(naam van de template)/Index_body.tplPeet schreef:Ja vraag ik me eigen ook af, moet ik die html code in de index.php plakkenPhpbb-cerphus schreef:En hoe zet je die google adds op je pagina?![]()
En dan gewoon code kopieren en plaatsen war jij wilt :thumb:
Heb nu http://www.tradedoubler.nl maar dat gaat per bestelling dat je een klein deel daar van krijgt

Had eerst Google adsense maar vindt de reclame banners niet echt geweldig

Laatst gewijzigd door Raimon op 31 dec 2005, 01:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Sorry mijn fout bedoel Index_body.tpl ga het gelijk even verbeteren :thumb:Peet schreef:Heb het bestand index.htm of index_body.tpl welke bedoel je ??
Edit zo is het duidelijker

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
Hier heb ik een site gevonden waar staat vermeld hoe je geld kan verdienen online:
http://www.euroflow.be/

http://www.euroflow.be/

ik doe google Adsense en *knip*
Zit bij adsense rond 25 dolla en bij moneymilj. op hetzelfde... In 2,5 jaar
Zit bij adsense rond 25 dolla en bij moneymilj. op hetzelfde... In 2,5 jaar
http://mmorpg.startkabel.nl/ Voor alle links naar MMORPG's !
-
Vertellen hoeveel je verdient met Google Adsense is tegen het beleid van Adsense Google.
Dit zijn een één van de meest gemaakte inbreuken tegen het Adsense beleid van Google:
1) Ads plaatsen in Headers en footers is wel toegelaten maar de pagina waarop ze staan moet inhoud bevatten. Vb: Op pagina's met contactformulieren e.d. is niet toegelaten omdat deze geen inhoud bevatten.
2) Foto's bij ads plaatsen waarbij het lijkt dat de foto gerelateerd is aan de betreffende ad.
3) Mensen dwingen of aansporen te klikken op de ads. Bv: door tekst boven of onder de ads te plaatsen met 'klik hier', 'steun mijn site', 'klik en win', enz. Het enige wat je boven de ads mag plaatsen is: 'gesponsorde koppelingen' of 'Advertenties'.
4) Zelf klikken op de ads.
5) Google adsense plaatsen in combinatie met andere ads zoals oa. Yahoo ads, Adbrite, ...
Ben je niet zeker of iets mag of niet, vraag het dan zelf aan Google. Dat is het veiligste.
Dit zijn een één van de meest gemaakte inbreuken tegen het Adsense beleid van Google:
1) Ads plaatsen in Headers en footers is wel toegelaten maar de pagina waarop ze staan moet inhoud bevatten. Vb: Op pagina's met contactformulieren e.d. is niet toegelaten omdat deze geen inhoud bevatten.
2) Foto's bij ads plaatsen waarbij het lijkt dat de foto gerelateerd is aan de betreffende ad.
3) Mensen dwingen of aansporen te klikken op de ads. Bv: door tekst boven of onder de ads te plaatsen met 'klik hier', 'steun mijn site', 'klik en win', enz. Het enige wat je boven de ads mag plaatsen is: 'gesponsorde koppelingen' of 'Advertenties'.
4) Zelf klikken op de ads.
5) Google adsense plaatsen in combinatie met andere ads zoals oa. Yahoo ads, Adbrite, ...
Ben je niet zeker of iets mag of niet, vraag het dan zelf aan Google. Dat is het veiligste.