één topic per forum per gebruiker? OPGELOST
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

één topic per forum per gebruiker? OPGELOST
Ik heb één forum waar leden één topic mogen openen. Is er een mod dat dat ook in de gaten houd? Dus als er al een topic is met die topic starter dat die er niet nog één kan openen.
Laatst gewijzigd door Muiter op 10 nov 2005, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden!
Ik ken een mod geloof ik, even kijken wat de naam is...
Journal Forum -> http://www.phpbbhacks.com/download/752
Journal Forum -> http://www.phpbbhacks.com/download/752
... Maar ik modereer (nog) niet.
Bedankt Bee.
Is het eerste gedeelte in te stellen dat jij weet of te verwijderen? Andere leden moeten namelijk ook kunnen reageren.Only the starter of a journal can reply to his/her own journal. Only one journal can be started per member in the journal forum.
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden!
Als je even goed kijkt, en een beetje creatief bent, kom je het volgende tegen wat nieuw is in posting.php
Niet plaatsen = geen controle 
Code: Selecteer alles
if ( ($forum_id == FORUM_WEBLOGS) && ($mode == 'reply' || $mode == 'quote') ) {
$sql = "SELECT poster_id FROM " . POSTS_TABLE . " WHERE forum_id = " . $forum_id . " AND topic_id = " . $topic_id ;
if (!($result = $db->sql_query($sql))) {
message_die(GENERAL_ERROR, 'Could not obtain topic information', '', __LINE__, __FILE__, $sql);
}
while( $row = $db->sql_fetchrow($result) ) {
$topic_poster = $row['poster_id'];
}
if ( ($topic_poster != $userdata['user_id']) ) {
message_die(GENERAL_MESSAGE, $lang['Journal_reply_message'] . $journal_exit_msg);
}
}

Net gedownload, gekeken en geïnstaleerd en het werk goed :thumb:
Alleen krijg ik deze melding in half Nederlands en half Engels:
Dit staat in lang_main:
Hoe kan ik dit op de plek van de engelse tekst laten verschijnen?
Alleen krijg ik deze melding in half Nederlands en half Engels:
En dat ligt hier aan:Er is maar één onderwerp per gebruiker toegestaan in dit forum!
Return to the Index
$journal_exit_msg = "<BR>Return to the <a href=" . append_sid("index.$phpEx",true) . ">Index</a><BR>";
$lang['Click_return_index'] = 'Klik %shier%s om terug te keren naar de Hoofdpagina';
verander
in:
Volgens mij moet dit werken.
$journal_exit_msg = "<BR>Return to the <a href=" . append_sid("index.$phpEx",true) . ">Index</a><BR>";
$journal_exit_msg = "<BR>Klik <a href=" . append_sid("index.$phpEx",true) . ">hier</a> om terug te keren naar de index <BR>";
Dat is niet nodig, ik moet de code in posting.php aanpassen.Martinlp schreef:ow, dan moet je beide language files aanpassen. Dus /language/lang_dutch/lang_main.php
en /language/lang_englisch/lang_main.php
$journal_exit_msg = sprintf($lang['Click_return_index'], '<a href="' . append_sid("index.$phpEx",true) . '">', '</a>');
Dat bedoel ik :thumb:Bee schreef:Code: Selecteer alles
$journal_exit_msg = sprintf($lang['Click_return_index'], '<a href="' . append_sid("index.$phpEx",true) . '">', '</a>');