maar ik wil dat ie te zien is in de geplaast balk
de naam mag daar ook komen

dusLuuk schreef:Ik denk dat je in viewtopic_body.tpl wat moet gaan veranderen, de naam is {postrow.POSTER_NAME} en de title {postrow.POSTER_RANK}.
Code: Selecteer alles
#
#-----[ OPEN ]------------------------------------------
#
viewtopic_body.tpl
#
#-----[ FIND ]------------------------------------------
#
{postrow.POSTER_NAME}
#
#-----[ REPLACE WITH ]------------------------------------------
#
{postrow.POSTER_RANK}
nee hij bedoelt dat hij naar de maan wil gaan , wat anders ...supperbas schreef:je be doelt http://www.phpbbhacks.com?
'POSTER_NAME' => $poster,
'POSTER_RANK' => $poster_rank,
heey svennson ook goede dag leuk dat je me zo vriendelijk begroetsvennson schreef:nee hij bedoelt dat hij naar de maan wil gaan , wat anders ...supperbas schreef:je be doelt http://www.phpbbhacks.com?
ontopic:
vreemd , nogtans staat dit in vieuwtopicmaar ik denk dat ik niet goed begrijp wat je wil kun je het iets beter uitleggen a.u.b. dan kan ik je beter helpen hoop ikCode: Selecteer alles
'POSTER_NAME' => $poster, 'POSTER_RANK' => $poster_rank,
![]()
grt svennson
<table width="100%" border="0">
<tr>
<td> </td>
<td> </td>
</tr>
<tr>
<td> {postrow.POSTER_NAME} </td>
<td> {postrow.POSTER_RANK}</td>
</tr>
</table>
<table width="100%" border="0">
<tr>
<td> {postrow.POSTER_NAME} </td>
<td> {postrow.POSTER_RANK}</td>
</tr>
<tr>
<td> </td>
<td> </td>
</tr>
</table>
ik bedoel dat waar nu staat dat welke dag en tijd ie gepost e dat er nu ook de naam en de rank komt te staansupperbas schreef:heey svennson ook goede dag leuk dat je me zo vriendelijk begroetsvennson schreef:nee hij bedoelt dat hij naar de maan wil gaan , wat anders ...supperbas schreef:je be doelt http://www.phpbbhacks.com?
ontopic:
vreemd , nogtans staat dit in vieuwtopicmaar ik denk dat ik niet goed begrijp wat je wil kun je het iets beter uitleggen a.u.b. dan kan ik je beter helpen hoop ikCode: Selecteer alles
![]()
grt svennson
Je moet die varialble knippen en ergens anders plakken dus in dit geval de tabel waar je ze wil hebben
een programma waarmee je dat makkelijk kunt doen is dreamweaver (hopelijk bedoel je dit met het verschuiven van die waardes)
effe voorbeeldword danCode: Selecteer alles
<table width="100%" border="0"> <tr> <td> </td> <td> </td> </tr> <tr> <td> {postrow.POSTER_NAME} </td> <td> {postrow.POSTER_RANK}</td> </tr> </table>
bedoel je dit?Code: Selecteer alles
<table width="100%" border="0"> <tr> <td> {postrow.POSTER_NAME} </td> <td> {postrow.POSTER_RANK}</td> </tr> <tr> <td> </td> <td> </td> </tr> </table>
Dit is heel simpel uitgelegt
heb er em tussen maar er zitten geen spaties tussenRich schreef:ik bedoel dat waar nu staat dat welke dag en tijd ie gepost e dat er nu ook de naam en de rank komt te staansupperbas schreef:heey svennson ook goede dag leuk dat je me zo vriendelijk begroetsvennson schreef: nee hij bedoelt dat hij naar de maan wil gaan , wat anders ...
ontopic:
![]()
grt svennson
Je moet die varialble knippen en ergens anders plakken dus in dit geval de tabel waar je ze wil hebben
een programma waarmee je dat makkelijk kunt doen is dreamweaver (hopelijk bedoel je dit met het verschuiven van die waardes)
effe voorbeeldword danCode: Selecteer alles
<table width="100%" border="0"> <tr> <td> </td> <td> </td> </tr> <tr> <td> {postrow.POSTER_NAME} </td> <td> {postrow.POSTER_RANK}</td> </tr> </table>
bedoel je dit?Code: Selecteer alles
<table width="100%" border="0"> <tr> <td> {postrow.POSTER_NAME} </td> <td> {postrow.POSTER_RANK}</td> </tr> <tr> <td> </td> <td> </td> </tr> </table>
Dit is heel simpel uitgelegt
en hoe kleur je de tag insvennson schreef:spatie is
<color=#0000FF><td>({postrow.POSTER_RANK})</td></color>