daar staat mijn tut van templates toch ook tussen?bee schreef:Ik wacht nog steeds op Carlo, die moet eens een keer niet afwezig zijn, of bezet, en dan kan ik hem vragen of hij de stylesdemo even afwerkt, zodat die weer open kan, en of de downloads misschien aangepast kunnen worden (al zie ik die liever meteen verdwijnen, het zijn allemaal verouderde mods)
Zover ik weet staan er nog vijf artikelen in de KB Wachtrij, waarvan er 4 waarschijnlijk nooit gevalideerd zullen worden. Kunnen we ook weinig mee, maargoed.
Een lijstje voor de administrator(s) van phpBB.nl
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
ik heb ook al een reactie gekregen:
er schijnen ook regels voor te zijn:
het mag(het vertalen) zolang je de credits van de auteur en de link naar het originele artikel op phpbb.com aan het artikel toevoegd. Dus dan mag je hem gerust gaan vertalen.
Dus succes ermee.
*EDIT*:ycl6 schreef:There are translation undergoing in phpbb-tw.net, and we've never tought of contacting the author first However, we do keep the author's name and make it clear that the article is a tranlstated version. I hope this is enough.
er schijnen ook regels voor te zijn:
het mag(het vertalen) zolang je de credits van de auteur en de link naar het originele artikel op phpbb.com aan het artikel toevoegd. Dus dan mag je hem gerust gaan vertalen.
Dus succes ermee.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."