PB lezen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

http://www.nivisec.com , wel privacy gevoelig, je bent verplicht het gebruik hiervan te melden bij de users.
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
Author Notes:
Once installed, you will have two new admin panel
options under the "User Admin" area.
You should add a clause to your user registration area
saying you are using this hack, as well as alert current
users you have installed it. Otherwise, this may be
illegal according to the current ToS the user signed up
for and your country of hosting.
YOU MAY THINK YOU ARE SEEING MULTIPLE MESSAGES WHEN ALL
FILTER IS BEING USED. This is not the case, phpBB creates
two messages for each PM once it has been read. One for the
reader and one for the sender.
kan iemand dit vertalen? :S
Once installed, you will have two new admin panel
options under the "User Admin" area.
You should add a clause to your user registration area
saying you are using this hack, as well as alert current
users you have installed it. Otherwise, this may be
illegal according to the current ToS the user signed up
for and your country of hosting.
YOU MAY THINK YOU ARE SEEING MULTIPLE MESSAGES WHEN ALL
FILTER IS BEING USED. This is not the case, phpBB creates
two messages for each PM once it has been read. One for the
reader and one for the sender.
kan iemand dit vertalen? :S
het gaat er niet om mijn nederlands maar om nederlands van dat vertaal machinebee schreef:Om eerlijk te zijn is jouw nederlands ook niet echt netjes. Zo kunnen we nog even doorgaan. Je kan de essentie van de tekst wel begrijpen met Babelfish.
als jullie het niet willen vertalen zeg je dat gewoon eerlijk
ik zie veel verschil tussen normale bee en moderator bee. minder hulpzaam...
Dat is absoluut niet waar. Ik chat al maanden met hem via msn en hij is niet veranderd. Wij helpen elkaar. Wij geven elkaar aanwijzingen, maar gaan niet complete dingen vertalen. Alta vista maakt er redelijk begrijpelijke tekst van. Tevens is dit engels zo simpel dat ik het zelfs snapHakan schreef:het gaat er niet om mijn nederlands maar om nederlands van dat vertaal machinebee schreef:Om eerlijk te zijn is jouw nederlands ook niet echt netjes. Zo kunnen we nog even doorgaan. Je kan de essentie van de tekst wel begrijpen met Babelfish.

Deze uitspraak zou ik trouwens ook gedaan hebben als ik geen moderator was geworden. Wij zijn geen dienaren die alles voor je vertalen.Hakan schreef:het gaat er niet om mijn nederlands maar om nederlands van dat vertaal machinebee schreef:Om eerlijk te zijn is jouw nederlands ook niet echt netjes. Zo kunnen we nog even doorgaan. Je kan de essentie van de tekst wel begrijpen met Babelfish.
... Maar ik modereer (nog) niet.
En wie ben jij?paulus schreef:Dat is absoluut niet waar. Ik chat al maanden met hem via msn en hij is niet veranderd. Wij helpen elkaar. Wij geven elkaar aanwijzingen, maar gaan niet complete dingen vertalen. Alta vista maakt er redelijk begrijpelijke tekst van. Tevens is dit engels zo simpel dat ik het zelfs snapHakan schreef:het gaat er niet om mijn nederlands maar om nederlands van dat vertaal machinebee schreef:Om eerlijk te zijn is jouw nederlands ook niet echt netjes. Zo kunnen we nog even doorgaan. Je kan de essentie van de tekst wel begrijpen met Babelfish.
ik zie veel verschil tussen normale bee en moderator bee. minder hulpzaam.... Bas plaatste deze reacte omdat IK hem erop wees
Dus bas verwijderd ook topics wanneer jij dat wilt..?
:thumb:
dienaren? ben je een neger nee toch?bee schreef:Deze uitspraak zou ik trouwens ook gedaan hebben als ik geen moderator was geworden. Wij zijn geen dienaren die alles voor je vertalen.Hakan schreef:het gaat er niet om mijn nederlands maar om nederlands van dat vertaal machinebee schreef:Om eerlijk te zijn is jouw nederlands ook niet echt netjes. Zo kunnen we nog even doorgaan. Je kan de essentie van de tekst wel begrijpen met Babelfish.
Ik dacht dat je een Nederlander was.
Neej absoluut niet, hij wijst mij ook op mijn fouten. Wij helpen elkaar wel met problemen.Hakan schreef:En wie ben jij?paulus schreef:Dat is absoluut niet waar. Ik chat al maanden met hem via msn en hij is niet veranderd. Wij helpen elkaar. Wij geven elkaar aanwijzingen, maar gaan niet complete dingen vertalen. Alta vista maakt er redelijk begrijpelijke tekst van. Tevens is dit engels zo simpel dat ik het zelfs snapHakan schreef: het gaat er niet om mijn nederlands maar om nederlands van dat vertaal machine
ik zie veel verschil tussen normale bee en moderator bee. minder hulpzaam.... Bas plaatste deze reacte omdat IK hem erop wees
Dus bas verwijderd ook topics wanneer jij dat wilt..?
:thumb:
Nu ontopic.