Nederlandse taal pakket gezocht
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Nederlandse taal pakket gezocht
Hoi
Ik heb op phpbb.com een poging gedaan om de NL talenpaket te downloaden maar helaas krijg ik een legen zip file binnen.
Ik ben op zoek naar een NL talen paket voor phpbb2
Heeft iemand die voor mij in de aanbieding ??
En kan mailen naar: goajup @ hotmail . com
Bedankt voor de moeite alvast.
Ik heb op phpbb.com een poging gedaan om de NL talenpaket te downloaden maar helaas krijg ik een legen zip file binnen.
Ik ben op zoek naar een NL talen paket voor phpbb2
Heeft iemand die voor mij in de aanbieding ??
En kan mailen naar: goajup @ hotmail . com
Bedankt voor de moeite alvast.
Thanks, !!Spambot schreef:Kijk eens onder het kopje downloads
http://www.phpbb.nl/download.php?action=category&id=1
Eigelijk voel ik me nu best wel lullig, heb overal een poging gedaan om diverese files binnen te halen zonder succes. En op deze link staan ze in volle glorie.
Nogmaals bedankt :thumb:
-
In admin cp ontbreekt met het taalpakket iets.. namelijk de vraag of je het verifiëren dat je een mens en geen registerbot ofzoiets bent aan of uit wil..
dat is het enige lege vak bij de configuratie dus als je die ziet en je vraagt je af wtf waarom is dat leeg of wat is het, dan weet je het
Kleine aanpassing namelijk de nederlandse bestanden aanpassen die d'r bij zetten is niet gedaan of iedereen ziet het over 't hoofd
dat is het enige lege vak bij de configuratie dus als je die ziet en je vraagt je af wtf waarom is dat leeg of wat is het, dan weet je het

Kleine aanpassing namelijk de nederlandse bestanden aanpassen die d'r bij zetten is niet gedaan of iedereen ziet het over 't hoofd

-
- Contacteer:
ik kom nu pas achter die functie...
ik dacht dat dat met dat plaatje een mod was ofzo.. jezus
hier ben ik best blij mee

Wordt ook lid op mijn forum!! Ik zou het erg leuk vinden..
-
Heb ik inmiddels wel gedaan, staat toch iets netterEminemzdogz schreef:In admin cp ontbreekt met het taalpakket iets.. namelijk de vraag of je het verifiëren dat je een mens en geen registerbot ofzoiets bent aan of uit wil..

KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
-