sub sub template

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Plaats reactie
TWEagle
Berichten: 782
Lid geworden op: 18 nov 2005, 19:45
Locatie: Peer
Contacteer:

sub sub template

Bericht door TWEagle » 09 jan 2016, 14:45

Goedemiddag

ik heb even een vraag

is er ergens uitleg te vinden van hoe je een sub sub theme kunt maken die alleen de data gebruikt die uniek is aan de sub sub theme.

ik heb namelijk een rare moeilijkheid

ik heb een subtheme van prosilver genaamd ofmain en daar heb ik een paar sub sub themes genaamd ofacces, ofexcel, ofppt, ...

hier in deze sub sub themes heb ik een aantal afbeeldingen in de images map zitten die overal hetzelfde is

dus ik dacht ik zet die alleen in de ofmain map maar ik krijg ze dan niet te zien in de ofacces map.
hier zie ik dan de afbeeldingen in de prosilver map en dat is niet de bedoeling.

kunnen jullie mij een tip geven waar ik een sub sub template aan het werk zie of er ergens kan downloaden want eerst was er PBWoW en de subs er van maar die zijn website is down dus helaas vind ik die nergens die templates
Afbeelding
To see or to hear

Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:23
Locatie: 192.68.1.100
Contacteer:

Re: sub sub template

Bericht door Ger » 11 jan 2016, 14:18

Zie https://www.phpbb.com/styles/create/#a- ... nheritance
Zoals daar uitgelegd, voor assets is geen intelligent systeem aan het werk zoals bij templates. Er zijn een aantal manieren om e.e.a. op te lossen, ze leggen daar de voors en tegens van die manieren uit.

TWEagle
Berichten: 782
Lid geworden op: 18 nov 2005, 19:45
Locatie: Peer
Contacteer:

Re: sub sub template

Bericht door TWEagle » 11 jan 2016, 16:35

maar als ik dat lee dan snap ik het voor mijn subtemplate

maar hoe doe ik dat dan voor de sub sub template??
Afbeelding
To see or to hear

Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:23
Locatie: 192.68.1.100
Contacteer:

Re: sub sub template

Bericht door Ger » 11 jan 2016, 16:41

Daar specificeer je dus in de stylesheets de paden naar de afbeeldingen. Bijvoorbeeld:

Code: Selecteer alles

 element {
     background-image: url("../../ofmain/theme/images/image.jpg");
}

Plaats reactie