Update naar 3.1.5: stijlaanpassingen verloren

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Plaats reactie
Tompie
Berichten: 30
Lid geworden op: 06 mei 2015, 07:15

Update naar 3.1.5: stijlaanpassingen verloren

Bericht door Tompie » 22 jul 2015, 14:19

Mijn forum (www.stvvforum.be) draait momenteel op 3.1.4. Wanneer ik de aanpassingen doorvoer (automatische update via de DirectAdmin (Installatron)), die service wordt mij aangeboden door het bedrijf waar ik mijn website host, zijn alle aanpassingen aan de stijl weg na de update naar 3.1.5.

Is er een manier om de update naar 3.1.5 door te voeren, zonder dat ik mijn gewijzigde stijl (tekstkleurtjes aangepast, de "hover"-kleur, enz.)?

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Update naar 3.1.5: stijlaanpassingen verloren

Bericht door David » 22 jul 2015, 14:27

Om te beginnen zou ik willen adviseren om je forum niet met Installatron te installeren, helaas is dat al gebeurd dus daar is nu niet meer zoveel aan te doen. Daarnaast wil ik je ook afraden om je forum te updaten met Installatron, wij weten niet wat deze scripts doen. Je ervaart nu zelf al dat het niet veel goeds is ;) Dat is ook onze ervaring, je kan het beste onze automatische update pakketten gebruiken. Je kan dan updaten met behoud van alle wijzigingen. Misschien heb je iets aan deze uitleg: http://wiki.phpbb.nl/Updaten
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Tompie
Berichten: 30
Lid geworden op: 06 mei 2015, 07:15

Re: Update naar 3.1.5: stijlaanpassingen verloren

Bericht door Tompie » 22 jul 2015, 21:24

Het is me ondertussen gelukt op de door jouw voorgestelde manier, thx! :)

Plaats reactie