Afbeeldingsets in 3.1.2

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hartenheer
Berichten: 669
Lid geworden op: 16 jan 2015, 11:49
Locatie: IJmuiden
Contacteer:

Afbeeldingsets in 3.1.2

Bericht door Hartenheer » 23 jan 2015, 11:58

Ik heb me natuurlijk weer wat op de hals gehaald :oops:

Bij het opzetten van het forum heb ik voor de nieuwste software gekozen, en snapte niet waarom de te stijl niet werkte.
Nu weet ik inmiddels dat er nog maar weinig stijlen beschikbaar zijn voor 3.1.2.

Nu heb ik voorlopig gekozen voor prosilver_se .
Maar vind de meldingen knoppen niet mooi/duidelijk en wil graag andere plaatsen.
Zijn de huidige image sets hier wel geschikt voor?

En dan loop ik nog tegen een probleem aan. Op het forum staat duidelijk beschreven hoe je dit moet veranderen. /styles/>de stijl</image/nl

Wat ik op 3.1.2 tegen kom is: styles/prosilver_se/theme/images/ en daar staan alleen site logo's en zo. Geen image sets.

Wie kan me de goede kant op sturen?
Groeten,
Willem
Afbeelding

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Afbeeldingsets in 3.1.2

Bericht door David » 23 jan 2015, 12:59

In 3.1 is er het een en ander veranderd aan de knoppen, een deel ervan wordt nu bepaald in CSS en met behulp van taal variabelen. Ik denk ook dat Prosilver_SE gebruikt maakt van delen van Prosilver, heb je daar gekeken of de knoppen er staan?

Misschien kan je ook aangeven welke knoppen je precies bedoelt, dat is wat makkelijker als je meer uitleg nodig hebt ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gebruikersavatar
Hartenheer
Berichten: 669
Lid geworden op: 16 jan 2015, 11:49
Locatie: IJmuiden
Contacteer:

Re: Afbeeldingsets in 3.1.2

Bericht door Hartenheer » 23 jan 2015, 18:35

Ik wilde daar de knoppen Chronicles aan toevoegen.
De layout, is nogal steriel {begrijp dat dit geen commentaar is hoor, weet dat er velen vrijwillig aan werken} maar er is nog weinig beschikbaar.

Zie dat ik hier geen foto of map kan uploaden, daarom maar even de link. Daar staat hij namelijk bij

http://www.phpbb.nl/downloads/?p=afbeel ... s&a=phpbb3
Groeten,
Willem
Afbeelding

Plaats reactie