Thnx, alleen dit wilt ook niet helaas.
Ik heb wel voor elkaar gekregen dat de tekst erin komt dat is ook prima voor me heb al de kleuren van die knopjes aangepast alleen het de teksten van de knoppen: ''Meld dit bericht'' , ''Waarschuw gebruiker'' en ''Reageer met citaat'' willen niet dan krijg ik meteen zodra ik die teksten invoer een dropdown menu..
Screenshots:
Denk dat het met een bepaalde afmeting te maken heeft van die knopjes maar kan zo snel niet vinden waar het aanligt..
Wijziging: Ik vergat me code te geven om dit stukje gaat het:
Code: Selecteer alles
.report-icon:before { content: "\f06a"; color: #FFF; margin-top: -5px !important; }
.warn-icon:before { content: "\f071"; color: #FFF; margin-top: -5px !important; }
.edit-icon:before { content: "BEWERK"; color: #FFF; margin-top: -5px !important; }
.delete-icon:before { content: "VERWIJDER"; color: #FFF; margin-top: -5px !important; }
.info-icon:before { content: "INFO"; color: #FFF; margin-top: -5px !important; }
.quote-icon:before { content: "\f10d"; margin-top: -5px !important;}
.post-buttons .responsive-menu-link:before { content: "\f0c9"; color: #888; margin-top: -5px !important; }
Als ik de knop tekst wil toevoegen dan krijg ik het dropdown menu.. Bij de teksten die in me code staan die staan goed maar de rest wilt dus niet..