Moderatie knoppen aanpassen

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
El torro
Contacteer:

Re: Moderatie knoppen aanpassen

Bericht door El torro » 25 feb 2015, 20:20

Bv. Op regel 2767
.edit-icon:before { content: "\f044"; color: #888; }
De f044 verwijst naar het plaatje en de #888 naar de kleur
Zie http://astronautweb.co/snippet/font-awesome/

Ik vermoed, maar niet getest dus, dat je dit kan vervangen door de originele prosilver button.css
.edit-icon:before { background-position: -137px 0; }
.edit-icon:hover:before { background-position: -137px -21px; }
Of weglaten in jouw stijl, dat lukt misschien ook wel.

Joost01

Re: Moderatie knoppen aanpassen

Bericht door Joost01 » 26 feb 2015, 11:44

Thnx, alleen dit wilt ook niet helaas.
Ik heb wel voor elkaar gekregen dat de tekst erin komt dat is ook prima voor me heb al de kleuren van die knopjes aangepast alleen het de teksten van de knoppen: ''Meld dit bericht'' , ''Waarschuw gebruiker'' en ''Reageer met citaat'' willen niet dan krijg ik meteen zodra ik die teksten invoer een dropdown menu.. :cry:

Screenshots:
Afbeelding

Afbeelding

Denk dat het met een bepaalde afmeting te maken heeft van die knopjes maar kan zo snel niet vinden waar het aanligt.. :|
Wijziging: Ik vergat me code te geven om dit stukje gaat het:

Code: Selecteer alles

.report-icon:before { content: "\f06a"; color: #FFF; margin-top: -5px !important; }
.warn-icon:before { content: "\f071"; color: #FFF; margin-top: -5px !important; }
.edit-icon:before { content: "BEWERK"; color: #FFF; margin-top: -5px !important; }
.delete-icon:before { content: "VERWIJDER"; color: #FFF; margin-top: -5px !important; }
.info-icon:before { content: "INFO"; color: #FFF; margin-top: -5px !important; }
.quote-icon:before { content: "\f10d"; margin-top: -5px !important;}
.post-buttons .responsive-menu-link:before { content: "\f0c9"; color: #888; margin-top: -5px !important; }
Als ik de knop tekst wil toevoegen dan krijg ik het dropdown menu.. Bij de teksten die in me code staan die staan goed maar de rest wilt dus niet.. :|
Forumversie: 3.2.0
Stijl: prosilver Special Edition

Plaats reactie