Hoe kan ik er voor zorgen dat de verschillende menu’s niet standaard geopend zijn? (zie print screen)
Dank voor hulp.
Probleem met Style “Black”. Andere stijlen eveneens...

Ogenschijnlijk is er alléén geen probleem met prosilver.
Wie zorgt er voor een oplossing?Hartenheer schreef:Ik heb wel geopperd dat de stijlen nog niet klaar waren, maar dat werd van tafel geveegd als een later probleem.
Dat moeten de vrijwilligers of soms bedrijven doen als ze tijd hebben.wfcfotovisie schreef:Wie zorgt er voor een oplossing?Hartenheer schreef:Ik heb wel geopperd dat de stijlen nog niet klaar waren, maar dat werd van tafel geveegd als een later probleem.
Het probleem lijkt me voor de hand liggend en stoort zeer.
https://www.artodia.com/threads/phpbb-3 ... post-12272Arty schreef:Styles will not be updated for 3.2
Zoals Theriddler al aangeeft heeft dit niets te maken met dat "de stijlen nog niet klaar waren" of er "geen afstemming is geweest". Dat Arty zijn phpBB stijlen niet voor 3.2 zou bijwerken is een half jaar geleden al door hem aangekondigd.Hartenheer schreef:Ik heb wel geopperd dat de stijlen nog niet klaar waren, maar dat werd van tafel geveegd als een later probleem.
Alles werktGer schreef:Zoals Theriddler al aangeeft heeft dit niets te maken met dat "de stijlen nog niet klaar waren" of er "geen afstemming is geweest". Dat Arty zijn phpBB stijlen niet voor 3.2 zou bijwerken is een half jaar geleden al door hem aangekondigd.Hartenheer schreef:Ik heb wel geopperd dat de stijlen nog niet klaar waren, maar dat werd van tafel geveegd als een later probleem.
Dat wcfotovisie nu een stijl voor phpBB 3.1 wil gebruiken op phpBB 3.2 staat hier compleet los van. Dat is iets wat gewoon niet gaat, punt. Er is pas 1 stijl beschikbaar voor 3.2 en dat is Prosilver. Dat is logisch, want 3.2 is pas een paar dagen beschikbaar. Als je nu wil updaten naar 3.2 moet je dus kiezen uit Prosilver of een stijl die nog niet getest is. Of je wacht gewoon even totdat er meer stijlen beschikbaar zijn. Er zijn al diverse stijlen in development die in de wachtrij staan om getest te worden, welke na goedkeuring in de customisation DB komen. De komende weken zullen dat er alleen maar meer worden.
Styles -> style properties -> header and navigation -> Uncheck "Automatically open navigation popups".