Hallo,
Ik wil graag iets meer ruimte tussen de diverse reacties in de topics. Hoe en op welk bestand kan ik dit aanpassen aub?
Meer ruimte tussen reacties
Re: Meer ruimte tussen reacties
Je bedoelt reacties zoals hier in dit onderwerp? Welke stijl gebruik je en waar precies wil je de extra ruimte? Uit mijn hoofd moet je dan ergens in 
jouw_stijl/template/viewtopic_body.html
hoe en waar kan ik zonder de extra info niet zeggen 
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Ja ik bedoel tussen de reacties zoals hier in dit onderwerp. Ik gebruik de stijl prosilver.
In styles/prosilver/theme/common.css vind je dit stukje:
De crux zit in de
Houd er wel rekening mee dat prosilver bij iedere update weer wordt bijgewerkt naar de standaard geldende versie. Als je de wijzigingen wilt behouden, dan zul je je eigen stijl moeten maken die alles "erft" van prosilver en waarbij jouw wijzigingen die eigenschappen van prosilver overschrijven. Hoe dat werkt, lees je hier
Code: Selecteer alles
.post {
padding: 0 10px;
margin-bottom: 4px;
background-repeat: no-repeat;
background-position: 100% 0;
}
margin-bottom
. Als je die ophoogt naar bijvoorbeeld 10px (of hoeveel je ook wil) dan krijg je wat je wilt.Houd er wel rekening mee dat prosilver bij iedere update weer wordt bijgewerkt naar de standaard geldende versie. Als je de wijzigingen wilt behouden, dan zul je je eigen stijl moeten maken die alles "erft" van prosilver en waarbij jouw wijzigingen die eigenschappen van prosilver overschrijven. Hoe dat werkt, lees je hier