Meer ruimte tussen reacties

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Plaats reactie
Linda-V
Contacteer:

Meer ruimte tussen reacties

Bericht door Linda-V » 02 dec 2015, 19:28

Hallo,

Ik wil graag iets meer ruimte tussen de diverse reacties in de topics. Hoe en op welk bestand kan ik dit aanpassen aub?

David
Contacteer:

Re: Meer ruimte tussen reacties

Bericht door David » 02 dec 2015, 19:39

Je bedoelt reacties zoals hier in dit onderwerp? Welke stijl gebruik je en waar precies wil je de extra ruimte? Uit mijn hoofd moet je dan ergens in jouw_stijl/template/viewtopic_body.html hoe en waar kan ik zonder de extra info niet zeggen ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Linda-V
Contacteer:

Bericht door Linda-V » 03 dec 2015, 05:36

Ja ik bedoel tussen de reacties zoals hier in dit onderwerp. Ik gebruik de stijl prosilver.

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 08 dec 2015, 15:44

In styles/prosilver/theme/common.css vind je dit stukje:

Code: Selecteer alles

.post {
	padding: 0 10px;
	margin-bottom: 4px;
	background-repeat: no-repeat;
	background-position: 100% 0;
}
De crux zit in de margin-bottom. Als je die ophoogt naar bijvoorbeeld 10px (of hoeveel je ook wil) dan krijg je wat je wilt.

Houd er wel rekening mee dat prosilver bij iedere update weer wordt bijgewerkt naar de standaard geldende versie. Als je de wijzigingen wilt behouden, dan zul je je eigen stijl moeten maken die alles "erft" van prosilver en waarbij jouw wijzigingen die eigenschappen van prosilver overschrijven. Hoe dat werkt, lees je hier

Plaats reactie