Pages extensie en iconen

Hulp bij het installeren van of op zoek naar een extensie?
Gebruikersavatar
nl1sms
Berichten: 815
Lid geworden op: 12 mei 2005, 16:11
Locatie: Zaanstad

Pages extensie en iconen

Bericht door nl1sms » 03 feb 2021, 15:13

Ik gebruik phpBB's pages extensie en nu heb ik 2 pagina's aangemaakt; nieuws en informatie. Ik wil graag zelf een icoon plaatsen voor deze pagina's.

Ik heb in /styles/prosilver/theme/images een pages_nieuws.gif en pages_informatie.gif geplaatst. (Dit zijn de iconen die ik wil gebruiken)


Binnen de pages extensie staat er:

Page link icon:
Enter the name of a Font Awesome icon to use with the page link. Leave this field blank to use Pages’ traditional CSS/GIF image icons.

Wat moet ik hier invullen? Als ik pages_nieuws.gif invul krijg ik een error:

Waarschuwing
Het veld `icon_font` ontvangt onverwachte data. Reden: De invoer bevat illegale tekens.

Ik kan geen geuploade icons selecteren of ook maar iets doen!?!

Alvast bedankt.

Ok ik ben er achter dat je bij page link icon alleen de paginanaam moet invullen. In mijn geval dus alleen informatie en nieuws. Dat werkt maar dan zie ik helemaal geen icoon meer ?!?

edit ik snap er niks meer van. Heb de paginanaam leeggemaakt en opnieuw opgeslagen. Iconen geleegd en ik zie nu wel de iconen. Schiet mij maar lek.

Dit komt wel door de update naar 3.3.3 want je moet alles van je server verwijderen behalve files images store ext mappen en de styles gaat dus wel weg waardoor ik de iconen kwijt raak. Kan de styles map niet gewoon blijven staan in het vervolg?

Plaats reactie