Extensie Header Banner werkt niet correct

Hulp bij het installeren van of op zoek naar een extensie?
Plaats reactie
CP Freak
Berichten: 100
Lid geworden op: 23 jun 2016, 13:48

Extensie Header Banner werkt niet correct

Bericht door CP Freak » 01 jun 2020, 12:14

Ik gebruik de extensie header banner maar dat pakt niet netjes uit (zie foto) de hele balk met de knopen beheer, notificatie, profielinfo valt nu in de header en ook de hoekjes aan de onderkant worden niet goed weergegeven. Kan dit op de één of andere manier aangepast worden of is de extensie header banner niet geschikt voor de stijl die ik gebruik? Stijl=Maxthon style by Culprit. Updated for phpBB3.3 by Ian Bradley.

Edit CP Freak: Opgelost! Ik had twee extensies tegelijk aan staan. Header Banner en Site logo en dat bijt elkaar logischer wijze. De extensie Site logo heb ik uitgezet en de Header Banner extensie werkt nu prima!

Afbeelding

Gebruikersavatar
AarClay
Berichten: 770
Lid geworden op: 10 feb 2005, 17:12

Re: Extensie Header Banner werkt niet correct

Bericht door AarClay » 02 jun 2020, 22:22

Misschien even een header gebruiken die niet zo excessief groot is. 18 MB is echt teveel van het goede!!!

Met een fatsoenlijk fotobewerkingsprogramma (Paint.net) kan je dit netjes uitsnijden zodat het prima past. Met zulke extreme formaten zorg je er juist voor dat je layout vaak over de zeik gaat. Iets van 100 Kb is wel acceptabel te noemen. Nu jaag je jouw bezoekers en je webhosting hard door je hun dataverkeer heen. Vooral mensen met een kleinschalig 1 Gb abo'tje jaag je hard door hun bundel heen. Als ze je site 60 keer schoon bezoeken dan hebben ze al een gigabyte verstookt.

CP Freak
Berichten: 100
Lid geworden op: 23 jun 2016, 13:48

Re: Extensie Header Banner werkt niet correct

Bericht door CP Freak » 04 jun 2020, 11:32

Hoi AarClay,

Dank je wel voor de informatie :) !

Plaats reactie