Verwijder gebruiker, gehele topic verwijderen

Hulp bij het installeren van of op zoek naar een extensie?
Plaats reactie
stimpy68
Berichten: 66
Lid geworden op: 15 okt 2004, 12:24

Verwijder gebruiker, gehele topic verwijderen

Bericht door stimpy68 » 03 mar 2020, 20:34

Ik ben op zoek naar een extensie (of aanpassing in de standaard code) die bij het verwijderen van een gebruiker ook de door deze gebruiker gestartte onderwerpen in zijn geheel verwijderd.

Ik vind het sowieso vreemd dat deze optie niet standaard in phpbb zit.... Als je een gebruiker verwijderd, dan kun je de berichten verwijderen, maar dan word alleen het eerste bericht van dat topic verwijderd, de antwoorden hierop niet (behalve die van de verwijderde gebruiker), waardoor het hele topic kant nog wal raakt....
Ik ben mijn forum aan het opschonen en wilde veel leden verwijderen, maar ik zit straks dan met een hele hoop posts die nergens meer op slaan.

Iemand een idee?

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4163
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Verwijder gebruiker, gehele topic verwijderen

Bericht door El torro » 03 mar 2020, 21:21

Waarom wil je die dan verwijderen?
Pagina's verwijderen is nooit een goed idee wat je zoekresultaten betreft toch..

stimpy68
Berichten: 66
Lid geworden op: 15 okt 2004, 12:24

Re: Verwijder gebruiker, gehele topic verwijderen

Bericht door stimpy68 » 04 mar 2020, 07:45

Die topics worden niet geïndexeerd door google e.d. Ik heb een besloten forum, dus die topics zijn voor niet leden niet leesbaar.
Beetje context: mijn forum is voor mensen die op jonge leeftijd hun partner verloren zijn, gezien de heel persoonlijke verhalen is dat dus besloten.
We bestaan al 20 jaar en vanaf 2004 werken we met phpbb, in de ledenlijst staan dus ook leden vanaf 2004 en die hebben al jaren niet meer ingelogt, zijn verder gegaan met hun leven bijvoorbeeld en hebben geen behoefte meer aan lotgenotencontact.
Ik wilde ledenlijst dus opschonen en met het verwijderen van die leden wil ik ook de gestarte topics van die leden in zijn geheel verwijderen en niet alleen de berichten. Want als je alleen de berichten verwijderd dan is de topic startpost weg, maar alle antwoorden staan er nog, dus je hebt helemaal niks meer aan dat topic. Het is ook in het kader van privacy, er zijn nog wel eens leden die aangeven hun lidmaatschap op te willen zeggen en al hun berichten en topics verwijderd willen hebben. Ook een beetje vanwege privacy dus.

Plaats reactie