Custom profile field verbergen

Hulp bij het installeren van of op zoek naar een extensie?
Plaats reactie
Dysphoria
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 feb 2020, 09:26

Custom profile field verbergen

Bericht door Dysphoria » 03 mar 2020, 05:55

Hallo iedereen,
Op het Engelse forum ben ik geweldig geholpen door het volgende te installeren:
Een custom profielveld wordt standaard getoond onder de gebruikersgroepen op het profiel. Met behulp van een gebruiker op het engelstalig forum is het me gelukt om dit custom profielveld te tonen in een nieuw blok onder de profielfoto, gebruikersgroepe, etc.
Iedereen nog mee? Haha.
Nu toont het profielveld dus 2 keer op het profiel van gebruikers, dus ik zou graag dat custom profielveld dus weg willen onder de gebruikersgroepen op het forum, zodat het enkel wordt getoond in het nieuwe blok.

Om dit te bereiken heeft de gebruiker mij deze code gegeven:

Code: Selecteer alles

<!-- IF not custom_fields.S_PROFILE_CONTACT and custom_fields.PROFILE_FIELD_IDENT != 'PHPBB_OVERMIJ' -->
Dit moest ik plaatsen in memberlist_view.html.
Zelf dat ik enkel dat die tag voor comments was bedoelt, maar zo.goed ben ik ook niet.met code, dus dat zou ik volledig verkeerd kunnen hebben.

Ik dacht om hier ook eens te horen of jullie ook iets zouden weten om dit te bereiken.

Foto:
Afbeelding

Dysphoria
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 feb 2020, 09:26

Re: Custom profile field verbergen

Bericht door Dysphoria » 03 mar 2020, 22:30

Ik heb het ondertussen gevonden. Moest iemand er baat bij hebben, ik heb bovenstaande code vervangen met dit:

Code: Selecteer alles

<!-- IF not custom_fields.S_PROFILE_CONTACT and custom_fields.PROFILE_FIELD_NAME != PROFILE_PHPBB_OVERMIJ_NAME -->

Plaats reactie