Simpel foto's toevoegen vanaf mobiel
Simpel foto's toevoegen vanaf mobiel
Hallo,
Is er een extensie zodat mijn leden zeer eenvoudig vanaf hun mobiel ook foto's kunnen plaatsen op het forum?
Wellicht ben ik niet de eerste die vraagt,maar weet even niet waar ik het moet zoeken.
Het zou mooi zijn dat je de foto simpel kan uploaden vanaf je mobiel en dat de extensie zelf het formaat aanpast.
Is er zoiets beschikbaar?
Alvast bedankt.
Groeten,
Richard
Is er een extensie zodat mijn leden zeer eenvoudig vanaf hun mobiel ook foto's kunnen plaatsen op het forum?
Wellicht ben ik niet de eerste die vraagt,maar weet even niet waar ik het moet zoeken.
Het zou mooi zijn dat je de foto simpel kan uploaden vanaf je mobiel en dat de extensie zelf het formaat aanpast.
Is er zoiets beschikbaar?
Alvast bedankt.
Groeten,
Richard
- El torro
- Contacteer:
Re: Simpel foto's toevoegen vanaf mobiel
Via tapatalk lukt dat goed.
Probleem is echter dat die extensie niet goed gekeurd is en er elke maand wel een update is.
Ook zijn er weleens veiligheidsproblemen mee.
Maar de gebruikers zijn er wel erg tevreden over
Probleem is echter dat die extensie niet goed gekeurd is en er elke maand wel een update is.
Ook zijn er weleens veiligheidsproblemen mee.
Maar de gebruikers zijn er wel erg tevreden over

Maar Tapatalk app moeten mensen toch voor betalen om er gebruik van te maken of heb ik dat mis?
Zou anders wel een mooie oplossing zijn.
Welke extensie is dat precies die je bedoeld?
Zou anders wel een mooie oplossing zijn.
Welke extensie is dat precies die je bedoeld?
- El torro
- Contacteer:
Tapatalk is gratis
https://tapatalk.com/
Of het een mooie oplossing is moet je zelf maar bekijken het is in ieder geval een oplossing.
Ik gebruik hem nu een jaar of 4 en heb er al veel problemen mee gehad.
Maar de leden zijn er blij mee.
Of het een mooie oplossing is moet je zelf maar bekijken het is in ieder geval een oplossing.
- Hartenheer
- Contacteer:
Nadeel van Tapatalk foto's is dat ze vaak te groot zijn, en niet weergegeven worden.
Wat zijn dan de problemen die jij ermee heb gehad?El torro schreef:Tapatalk is gratis
- El torro
- Contacteer:
Elke 3 a 4 weken een update is mijn grootste probleem.
Ook 1x gehad dat gasten plots konden posten zonder aanmelding, al weet ik niet 100% zeker of dat door Tapatalk kwam.
Ps, heb gisteren weer even ingelogd bij Tapatalk en er is alweer een update, 3 weken na de vorige.
Ook 1x gehad dat gasten plots konden posten zonder aanmelding, al weet ik niet 100% zeker of dat door Tapatalk kwam.
Ps, heb gisteren weer even ingelogd bij Tapatalk en er is alweer een update, 3 weken na de vorige.
Daarnaast is het een niet gevalideerde extensie door phpBB.com, welke in de huidige staat ook niet door de validatie heen zal komen. Ook heeft tapatalk in het verleden diverse security issues gehad. Ik raad dan ook ernstig af om tapatalk te installeren.
Nou ik hoor het al,voor mij dus even geen Tapatalk.
Maar hoe kan ik het nu makkelijk maken voor leden dat ze vanaf hun mobiel foto's op het forum kunnen plaatsen,dat is nu vrij lastig.
Maar hoe kan ik het nu makkelijk maken voor leden dat ze vanaf hun mobiel foto's op het forum kunnen plaatsen,dat is nu vrij lastig.
Wat voor mobiel praten we dan over? En wat is dan lastig?
Ik kan vanaf mijn Nexus 5 (Android 6.0.1) eenvoudig kiezen voor Bestand uploaden, en dan de camera app starten of de galerij openen. Daar selecteer ik een bestand en klaar is kees.
Indien het bestand te groot is, dan openen ik die eerst via de galerij, pas ik het aan (selecteren, opties, bewerken) en upload daarna pas. Wat dat betreft niet anders dan op een desktop.
Ik kan vanaf mijn Nexus 5 (Android 6.0.1) eenvoudig kiezen voor Bestand uploaden, en dan de camera app starten of de galerij openen. Daar selecteer ik een bestand en klaar is kees.
Indien het bestand te groot is, dan openen ik die eerst via de galerij, pas ik het aan (selecteren, opties, bewerken) en upload daarna pas. Wat dat betreft niet anders dan op een desktop.
Geen idee wat voor mobiel,alle leden hebben diverse soorten mobiele telefoonsGer schreef:Wat voor mobiel praten we dan over? En wat is dan lastig?

9 van de 10 keer als ze een foto als bijlage willen toevoegen is hij te groot en moeten ze hem eerst verkleinen en dan pas uploaden,dat is wat omslachtig.
Ik vraag me af of er niet iets is wat de foto met het uploaden automatisch kan verkleinen zodat het formaat wel goed is.
Aha, maar dat geldt dus niet alleen voor mobiel. 
Maar misschien kun je iets met deze extensie? https://www.phpbb.com/community/viewtop ... &t=2342091
Die schaalt de afbeeldingen in berichten en geeft een lightbox voor de originele grootte.

Maar misschien kun je iets met deze extensie? https://www.phpbb.com/community/viewtop ... &t=2342091
Die schaalt de afbeeldingen in berichten en geeft een lightbox voor de originele grootte.
Ik zal hier eens naar gaan kijken of dit eventueel het probleem kan oplossen.Ger schreef:Aha, maar dat geldt dus niet alleen voor mobiel.
Dank je,ik zal hier laten weten of dit de oplossing was.