Smileys

Hulp bij het installeren van of op zoek naar een extensie?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Abraham54
Berichten: 753
Lid geworden op: 08 aug 2013, 14:51
Contacteer:

Smileys

Bericht door Abraham54 » 22 feb 2015, 22:36

Ik heb een aantal smileypacks gedownload, maar krijg het niet voor elkaar om deze te installeren in phpBB 3.1.3.
Lid van Unite against malware en ASAP - Alliance of Security Analysis Professionals

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4178
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Smileys

Bericht door El torro » 22 feb 2015, 22:51

Een klein beetje meer info over het waarom niet of de foutmelding zou wel handig zijn.

Gebruikersavatar
Abraham54
Berichten: 753
Lid geworden op: 08 aug 2013, 14:51
Contacteer:

Re: Smileys

Bericht door Abraham54 » 22 feb 2015, 23:06

Ik heb eerst een uitgepakte map geuploaded naar forum/images/smilies en in de ACP - Berichten - Smileys - Smiliespakket installeren komt dan het bericht Geen smileypakketten gevonden.

Het zelfde gebeurde na verwijderen van de geuploade map en diezelfde map als gedownloade zipfile geuploaded te hebben.

Ik heb dus geen flauw idee wat voor installatiepakket voor smileys je nu moet hebben.
Lid van Unite against malware en ASAP - Alliance of Security Analysis Professionals

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Smileys

Bericht door David » 23 feb 2015, 00:54

Even uit mijn hoofd, een smilie pakket moet een "smilie installatie bestand" hebben om het als smilie pakket te kunnen installeren. In dit "installatie bestand" staan gegeven zoals afbeeldingsnaam, emotie, smilie gebruik enz. Niet alle smilie pakketten hebben z'n bestand...

Je kan de smilies waarschijnlijk wel installeren door op meeredere smilies toevoegen te klikken ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gebruikersavatar
Hartenheer
Berichten: 669
Lid geworden op: 16 jan 2015, 11:49
Locatie: IJmuiden
Contacteer:

Re: Smileys

Bericht door Hartenheer » 23 feb 2015, 10:47

Klopt wat David schrijft.
Je moet daar elke smilie apart uploaden.
Groeten,
Willem
Afbeelding

Plaats reactie