Hulp bij: phpBB 3.1 NV Newspage Extension

Hulp bij het installeren van of op zoek naar een extensie?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
OmkePom
Berichten: 545
Lid geworden op: 04 mei 2010, 14:32
Contacteer:

Hulp bij: phpBB 3.1 NV Newspage Extension

Bericht door OmkePom » 26 jan 2015, 08:53

Adres van je forum: http://www.film-test.nl
Event. modificaties op je forum: Meerdere waaronder Ajax. Chat, NewsPage en Reimg
Wanneer ontstond het probleem? nvt
phpBB versie: phpBB 3.12 Style aangepaste ProFormell

Ben hiernaast bezig met het ontwikkelen van een Forum draaiend onder phpBB 3.1

Sinds kort heb ik 3.1 NV Newspage Extension geinstalleerd op mijn "test" forum, deze werk"te" perfect.
Heb hem vertaald naar nl, hem ingesteld zodat hij maar 300 tekens tekst mag laten zien.
Het werkte allemaal goed zoals ik al aangaf maar opeens laat hij alle tekst zien van het bericht en springt hij terug op zijn standaard aantal tekens van 100 (ookal pas ik deze steeds weer aan, hij laat alle tekst zien) hij wil niet meer werken.
Andere instellingen laat hij verder gewoon ongewijzigd en voert hij gewoon uit hoe ik deze ook instel.

Ik weet dat deze Extensie nog niet geheel "vrijgegeven" is maar ja zonder testen kan natuurlijk niks vrijgegeven worden dus vraag ik wederom jullie support en wil ik weten hoe dit kan?

:ugeek:

Ps,
Heb ook "lightbox" extensie geinstalleerd, maar als ik deze verwijder uitzet, zie ik verder geen verbetering.
Afbeelding

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Hulp bij: phpBB 3.1 NV Newspage Extension

Bericht door David » 26 jan 2015, 10:31

Wist je dat er al een vertaling bestond voor deze extensie: https://github.com/dutch-translators/Newspage

Het standaard aantal tekens staat bij mij op 500, ik kan de fout die je beschrijft niet reproduceren de waarde springen bij mij niet terug. Ik merk wel dat de ingevoerde waarde volgens mij weinig effect heeft :? Maar goed, weet ook niet wat de status van deze extensie is in ontwikkeling, beta? Ik durf het niet te zeggen...
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gebruikersavatar
OmkePom
Berichten: 545
Lid geworden op: 04 mei 2010, 14:32
Contacteer:

Re: Hulp bij: phpBB 3.1 NV Newspage Extension

Bericht door OmkePom » 26 jan 2015, 11:34

David schreef:Wist je dat er al een vertaling bestond voor deze extensie: https://github.com/dutch-translators/Newspage

Het standaard aantal tekens staat bij mij op 500, ik kan de fout die je beschrijft niet reproduceren de waarde springen bij mij niet terug. Ik merk wel dat de ingevoerde waarde volgens mij weinig effect heeft :? Maar goed, weet ook niet wat de status van deze extensie is in ontwikkeling, beta? Ik durf het niet te zeggen...
Dus als ik het goed begrijp reageert hij bij jou ook niet op het aantal tekst tekens?
Afbeelding

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Hulp bij: phpBB 3.1 NV Newspage Extension

Bericht door David » 26 jan 2015, 12:16

Klopt, verschillende waardes geprobeerd maar er gebeurd niets.
Wijziging: Toevoeging
Ben nog eventjes gaan testen en ben eventjes in de code gedoken, kan het kloppen dat jij een waarde onder de 100 probeert in te stellen en hij dan op 100 springt? Zo te zien is er een maximum ingesteld van 100, als ik het goed begrijp kan je aantal karakter niet lager zijn dan dat getal....

Maar goed, het aantal karakter veranderen heeft nog steeds geen effect. Voor de zekerheid even een melding gemaakt.
Wijziging: Toevoeging
De maker is zich bewust van dit probleem, er was al eens eerder een melding gemaakt. Denk dat je gewoon moet afwachten tot een officiële uitgave. Denk dat weinig zin heeft om een FIX uit te voeren als de extensie toch nog in ontwikkeling is ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gebruikersavatar
OmkePom
Berichten: 545
Lid geworden op: 04 mei 2010, 14:32
Contacteer:

Re: Hulp bij: phpBB 3.1 NV Newspage Extension

Bericht door OmkePom » 26 jan 2015, 17:40

Oke, THX David!
Afbeelding

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Hulp bij: phpBB 3.1 NV Newspage Extension

Bericht door David » 30 jan 2015, 10:53

Heb het zelf nog niet getest, maar het probleem is volgens mij gefixed.

Bron: https://github.com/nickvergessen/phpbb- ... ge/pull/95
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gebruikersavatar
OmkePom
Berichten: 545
Lid geworden op: 04 mei 2010, 14:32
Contacteer:

Re: Hulp bij: phpBB 3.1 NV Newspage Extension

Bericht door OmkePom » 31 jan 2015, 20:34

David schreef:Heb het zelf nog niet getest, maar het probleem is volgens mij gefixed.

Bron: https://github.com/nickvergessen/phpbb- ... ge/pull/95
Nu doet hij helemaal niks meer!
Geeft dan weer een Server Error en soms ook een Whit Page :ugeek: ?
Afbeelding

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Hulp bij: phpBB 3.1 NV Newspage Extension

Bericht door David » 31 jan 2015, 20:41

Dan ziet er niets anders op dan wachten tot er een officiële release is, de extensie is nog in ontwikkeling. Toevallig is de maker erg druk. begreep ook dat hij nog niet zeker weet of er ooit een release komt... wij moeten dus afwachten ;) Je kan van een extensie in ontwikkeling niet verwachten dat die perfect werkt/
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Plaats reactie