Ik ben opzoek naar een manier om ervoor te zorgen dat tijdelijk gebande users toegang behouden tot een specifiek forum terwijl de overige catagorieen niet beschikbaar zijn.
Kan dat?
Gebande toegang geven tot een specifiek forum
-
Gebande toegang geven tot een specifiek forum
Laatst gewijzigd door David op 14 jan 2015, 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp verplaatst van 3.1 Support naar 3.1 Extensies
Reden: Onderwerp verplaatst van 3.1 Support naar 3.1 Extensies
Re: Gebande toegang geven tot een specifiek forum
Niet dat het veel uitmaakt, want volgens mij is dit niet mogelijk. Maar zoek je een modificatie 3.0.x of een extensie 3.1.x? Dan kan ik sowieso je vraag in het juiste forum zetten 

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
-
3.1 anders had ik het wel in 3.0 gezet.David schreef:Niet dat het veel uitmaakt, want volgens mij is dit niet mogelijk. Maar zoek je een modificatie 3.0.x of een extensie 3.1.x? Dan kan ik sowieso je vraag in het juiste forum zetten
- El torro
- Contacteer:
Ik heb een speciale groep gemaakt (mekkeraars)
En die alleen schrijfrechten in 1 forum gegeven (klaaghoekje)
Dus op die manier kan het zeker, hoe het met tijdelijk gebande leden zit weet ik niet, want dat doe ik nooit
En die alleen schrijfrechten in 1 forum gegeven (klaaghoekje)
Dus op die manier kan het zeker, hoe het met tijdelijk gebande leden zit weet ik niet, want dat doe ik nooit

-
Dat zou een goede optie kunnen zijn, mits er mod bestaat die bepaalde leden na x tijd uit die groep verwijderd.
Je bedoelt extensie? In 3.1. zijn er geen modificaties meerracingweirdo schreef:Dat zou een goede optie kunnen zijn, mits er mod bestaat die bepaalde leden na x tijd uit die groep verwijderd.

Deze extensie is misschien iets, maar hij is nog in ontwikkeling. Je kan deze dus nog niet gebruiken en je mag hem zeker niet op een live forum installeren.
https://www.phpbb.com/community/viewtop ... &t=2278771
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen