Feed post instelling

Hulp bij het installeren van of op zoek naar een extensie?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hartenheer
Berichten: 669
Lid geworden op: 16 jan 2015, 11:49
Locatie: IJmuiden
Contacteer:

Feed post instelling

Bericht door Hartenheer » 05 okt 2017, 18:37

Ik stel mijn vraag hier, omdat @Ger Nederlands is of verstaat { kan ook Belgisch zijn :mrgreen: } en mijn Engels echt bagger is.

De extensie vind ik echt geweldig.
Kranten en politie hebben toestemming gegeven om dit te gebruiken. Het enige wat ik jammer vind is dat er geen foto's mee genomen wordt. Bij sommige berichten is dat nodig.

Maar nu de eigenlijke vraag:

Ik heb de tekst limit op 6000 staan en krijg het volgende te zien'
Afbeelding

De gehele tekst wordt niet weergegeven, ik weet niet of dit door een instelling komt van de site beheerder of een verkeerde instelling van mij.
Als de beperking is van de tekst die door de site beheer is ingesteld, is het dan mogelijk om die Source aan te passen in verder lezen?
Groeten,
Willem
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:23
Locatie: 192.68.1.100
Contacteer:

Re: Feed post instelling

Bericht door Ger » 05 okt 2017, 20:37

Kun je de feed URL en de instellingen van feed post bot eens doorgeven?
En voor de zekerheid: check even of je de meest recente versie van de extensie te pakken hebt.

Gebruikersavatar
Hartenheer
Berichten: 669
Lid geworden op: 16 jan 2015, 11:49
Locatie: IJmuiden
Contacteer:

Re: Feed post instelling

Bericht door Hartenheer » 06 okt 2017, 06:24

Ik heb hem pas sinds een maand installeert, hoe kan ik checken of ik of ik de laatste versie heb?

http://www.rodi.nl/widgets/1706-ijmuiden.xml
https://www.jutter.nl/feed/
http://rss.politie.nl/rss/ab/gemeenten/ ... velsen.xml

Afbeelding
Groeten,
Willem
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:23
Locatie: 192.68.1.100
Contacteer:

Re: Feed post instelling

Bericht door Ger » 06 okt 2017, 08:35

Begin deze week heb ik nog een update naar github gepushed, dus download maar even de meest recente versie zou ik zeggen.

Betreffende de feed uit je eerste screenshot: in de XML is simpelweg niet meer aanwezig dan wat je in je screenshot ziet. Dat kun je zien als je de link in je browser opent, daar zie ik ook gewoon dezelfde tekst verschijnen.
Het lastige is: de ene feed levert complete artikelen aan, terwijl de andere feed alleen een introductie geeft. In beide gevallen zit dat in dezelfde tag "description". Dus het kan gewoon een kort verhaal zijn of een intro, iets wat technisch gezien niet echt te bepalen valt.


Dat er geen afbeeldingen worden meegegeven komt doordat die simpelweg 9 van de 10x niet of niet als aparte tag worden meegegeven. Veel feeds kiezen ervoor om het gewoon als HTML image in de description mee te geven, in dat geval werkt het wel.

Zie hier dus een perfect voorbeeld van waar ik eerder naar verwees: feeds zijn een jungle waarbij je nooit weet wat je gaat krijgen. En of je morgen weer hetzelfde krijgt of niet. :P

Gebruikersavatar
Hartenheer
Berichten: 669
Lid geworden op: 16 jan 2015, 11:49
Locatie: IJmuiden
Contacteer:

Re: Feed post instelling

Bericht door Hartenheer » 06 okt 2017, 09:24

Bedankt Ger, ik zal de nieuwe plaatsen.
Groeten,
Willem
Afbeelding

Plaats reactie