Extentie: wie is online?
Extentie: wie is online?
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een extentie voor 'Wie is online?', die toch wel wat meer informatie geeft over wat degene aan het bekijken is.
Kunnen jullie me hieraan helpen?
Alvast bedankt!
Ik ben op zoek naar een extentie voor 'Wie is online?', die toch wel wat meer informatie geeft over wat degene aan het bekijken is.
Kunnen jullie me hieraan helpen?
Alvast bedankt!
Groeten, Cédric.
Re: Extentie: wie is online?
Vertel dan ook even wat je precies voor extra informatie wil.
Heb je deze al gezien? Doet dat misschien wat je wil?
Heb je deze al gezien? Doet dat misschien wat je wil?
Die had ik nog niet gezien, en het spreekt me wel aan. Bedankt voor de informatie!
Groeten, Cédric.
Hier wil ik toch nog even op aanhalen na enige tijd.......
Als je bij 'Wie is er online' gaat kijken, zie je (voorbeeld genomen van hier van het forum), ''Onderwerp lezen uit 3.1 Support''.
Maar zou daar meer informatie bij kunnen bijgevoegd worden, door middel van een extentie of iets dergelijks?
Zodat ik en de gebruikers bijvoorbeeld kunnen zien wie welk topic bekijkt bijvoorbeeld.
En als we een reactie schrijft, kunnen zien op welk onderwerp een reactie wordt geschreven door wie.....
Kan iemand me daaraan helpen? Alvast bedankt!
Als je bij 'Wie is er online' gaat kijken, zie je (voorbeeld genomen van hier van het forum), ''Onderwerp lezen uit 3.1 Support''.
Maar zou daar meer informatie bij kunnen bijgevoegd worden, door middel van een extentie of iets dergelijks?
Zodat ik en de gebruikers bijvoorbeeld kunnen zien wie welk topic bekijkt bijvoorbeeld.
En als we een reactie schrijft, kunnen zien op welk onderwerp een reactie wordt geschreven door wie.....
Kan iemand me daaraan helpen? Alvast bedankt!
Groeten, Cédric.
Ik wil hier toch nog even op terugkomen.
Als je kijkt bij ''Wie er online is'', zie je bijvoorbeeld: ''Onderwerp lezen uit 3.1 Support''.
Maar zou daar bijvoorbeeld van kunnen gemaakt worden: "Bekijkt topic 'Extentie: wie is online?' ''
Als je kijkt bij ''Wie er online is'', zie je bijvoorbeeld: ''Onderwerp lezen uit 3.1 Support''.
Maar zou daar bijvoorbeeld van kunnen gemaakt worden: "Bekijkt topic 'Extentie: wie is online?' ''
Groeten, Cédric.
Je zal daar echt een extensie voor nodig hebben en de enige die op dit moment beschikbaar is, is er eentje die in ontwikkeling is en dus wordt afgeraden om op een live forum te gebruiken.Cédric schreef:Ik wil hier toch nog even op terugkomen.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Dat is jammer. Ik hoop dat hij eens word uitgebracht van vindt het wel handiger 

Groeten, Cédric.