Ja dat is allesThat's it ?
Foto's extern uploaden
- El torro
- Contacteer:
Re: Foto's extern uploaden
Thx was me het pleuris aan het zoeken !El torro schreef:Ja dat is allesThat's it ?

GELUKT ! !

- Hartenheer
- Contacteer:
Vertel hoe, want ik krijg het bericht dat hij verdwenen is, maar weet niet meer waar hij stond.
- Hartenheer
- Contacteer:
Ik ben probeer een verkoop forum te creëren.
Het gaat tot nu toe niet slecht, maar kom nu bij een probleem die moeilijk uit te leggen is.
Bij het plaatsen van de link om de foto up te loaden worden de letters blauw net als de achtergrond
Ik heb de inspector ingezet en zie dat de tekst bij inline elementen als blauw wordt aangegeven.
Als ik het vinkje weg haal wordt de tekst geel
Daar onder staat bij de collor color: #edfc03; , maar daar staat een streep door.
Snappen jullie het nog.
Hoe krijg ik de tekst gewoon geel en die streep weg?
Het gaat tot nu toe niet slecht, maar kom nu bij een probleem die moeilijk uit te leggen is.
Bij het plaatsen van de link om de foto up te loaden worden de letters blauw net als de achtergrond
Ik heb de inspector ingezet en zie dat de tekst bij inline elementen als blauw wordt aangegeven.
Daar onder staat bij de collor color: #edfc03; , maar daar staat een streep door.

Zou je dit misschien met een paar screenshots en een link naar een voorbeeld op je forum kunnen verduidelijken? Soms zijn er CSS elementen die in conflict met elkaar komen en dan worden bepaalde elementen genegeerd over anderen, vandaar de streep in je Inspector.Hartenheer schreef:Ik ben probeer een verkoop forum te creëren.
Daar onder staat bij de collor color: #edfc03; , maar daar staat een streep door.Snappen jullie het nog.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
- Hartenheer
- Contacteer:
Ben bang dat als ik de foto's zo klein maak dat het niet duidelijk overkomt.
Ik hoop dat dit zo werkt.
http://www.willems-aquariumblog.nl/wp-c ... 6/07/1.png
http://www.willems-aquariumblog.nl/wp-c ... 6/07/2.png
http://www.willems-aquariumblog.nl/wp-c ... 6/07/3.png
Ik hoop dat het duidelijk overkomt
Ik hoop dat dit zo werkt.
http://www.willems-aquariumblog.nl/wp-c ... 6/07/1.png
http://www.willems-aquariumblog.nl/wp-c ... 6/07/2.png
http://www.willems-aquariumblog.nl/wp-c ... 6/07/3.png
Ik hoop dat het duidelijk overkomt
Dit is gewoon het resultaat van inline styling. Bij CSS geldt altijd: hoe specifieker de stijlregel, hoe hoger de prioriteit. Specifieker dan het element zelf gaat niet, dus gaat het blauw dat voor het element gespecificeerd is boven het geel wat voor
Ik weet even niet welke extensie je hier nu voor gebruikt, maar daar wordt dus ergens bepaald dat het blauw moet zijn. Kijk daar dus maar even naar en haal het indien gewenst weg.
<a>
elementen in zijn algemeenheid geldt.Ik weet even niet welke extensie je hier nu voor gebruikt, maar daar wordt dus ergens bepaald dat het blauw moet zijn. Kijk daar dus maar even naar en haal het indien gewenst weg.
- Hartenheer
- Contacteer:
Ik gebruik hier geen extensie voor.Ger schreef:Dit is gewoon het resultaat van inline styling. Bij CSS geldt altijd: hoe specifieker de stijlregel, hoe hoger de prioriteit. Specifieker dan het element zelf gaat niet, dus gaat het blauw dat voor het element gespecificeerd is boven het geel wat voor<a>
elementen in zijn algemeenheid geldt.
Ik weet even niet welke extensie je hier nu voor gebruikt, maar daar wordt dus ergens bepaald dat het blauw moet zijn. Kijk daar dus maar even naar en haal het indien gewenst weg.
Gewoon geplaatst zoals bij de start van deze topic staat.
Gebruik maar 3 extensies.
24 hour activity stats
Advanced BBCode Box
Trader
Daar ligt dan ook het probleem. Die MOD die je hiervoor gebruikt linkt naar een extern javascript bestand, namelijk deze, waar de kleur van de tekst hardcoded in staat. Die kan je dan dus niet zomaar zelf veranderen omdat het bestand op hun server staat.
Hetzelfde gebeurt overigens bij de 3.1 extensie die hiervoor bestaat.
- Hartenheer
- Contacteer:
Bedankt voor de reactie.Jim schreef:Daar ligt dan ook het probleem. Die MOD die je hiervoor gebruikt linkt naar een extern javascript bestand, namelijk deze, waar de kleur van de tekst hardcoded in staat. Die kan je dan dus niet zomaar zelf veranderen omdat het bestand op hun server staat.
Dan moet ik het zo laten.
Wist overigens niet dat hier een extensie voor was

Toen wel naar gezocht
Wellicht kun je in het extensie-topic even aan de auteur vragen wat volgens hem de beste manier is om die kleur aan te passen. Of wellicht dat hij er een optie van kan maken, aangezien het natuurlijk bij meer stijlen niet handig/nuttig zal zijn om dit in blauw te forceren.
- Hartenheer
- Contacteer:
Zoals ik al eerder aangaf, ik gebruik hier geen extensie voorGer schreef:Wellicht kun je in het extensie-topic even aan de auteur vragen wat volgens hem de beste manier is om die kleur aan te passen. Of wellicht dat hij er een optie van kan maken, aangezien het natuurlijk bij meer stijlen niet handig/nuttig zal zijn om dit in blauw te forceren.

Maar het is wel heel makkelijk om de extensie waar ik hierboven naar linkte op phpBB.com te gaan gebruiken, alleen een code-verandering van je MOD weghalen en de extensie installeren.
Dan zou je die extensieauteur kunnen vragen of hij je kan helpen met je probleem.

Hallo allemaal, ik ben vrij nieuw binnen phpBB. Hopelijk ben ik hier op de juiste plek.
Ik probeer deze extensie Postimage te installeren binnen phpbb3, maar ik begrijp er helaas geen jota van. Alle hiervoor gaande info is voor mij totale abacadabra.
Het is zover gelukt om de extensie te downloaden en uit te pakken. Kan iemand me uitleggen wat ik hierna moet doen?
Ik probeer deze extensie Postimage te installeren binnen phpbb3, maar ik begrijp er helaas geen jota van. Alle hiervoor gaande info is voor mij totale abacadabra.
Het is zover gelukt om de extensie te downloaden en uit te pakken. Kan iemand me uitleggen wat ik hierna moet doen?
- El torro
- Contacteer:
Uploaden naar de map "ext" op je server met een goed ftp programma zoals filizilla
https://filezilla-project.org/
https://filezilla-project.org/
- El torro
- Contacteer:
Dat is niet met FileZilla gedaan?
Maar goed als het goed is vind je de extensie nu in Beheer => aanpassingen => Extensiebeheer => beheer extensies ?
Daar schakel je de extensie in.
Als je hem niet ziet is er wat met de benaming van de extensie.
Maar goed als het goed is vind je de extensie nu in Beheer => aanpassingen => Extensiebeheer => beheer extensies ?
Daar schakel je de extensie in.
Als je hem niet ziet is er wat met de benaming van de extensie.
Ik heb het juist wel via Filezilla gedaan, aangezien het niet via de DirectAdmin kon. Ik heb het uiteindelijke resultaat een screenshot gemaakt, excuses voor de verwarring.
Er komt geen extensie naar boven, ook niet met vernieuwen van de pagina. Hoe kan ik die benaming veranderen?
Er komt geen extensie naar boven, ook niet met vernieuwen van de pagina. Hoe kan ik die benaming veranderen?
Of heb ik een foute map geüpload?
- El torro
- Contacteer:
https://www.phpbb.com/community/viewtop ... &t=2376136
Het moet zijn root/ext/hifikabin/.....
Schrijf anders even op hoe het bij jouw heet
Het moet zijn root/ext/hifikabin/.....
Schrijf anders even op hoe het bij jouw heet